Omakoiran mobiilisovelluksesta on ilmestynyt päivitetty versio. Sovelluksen käytettävyyteen ja visualisuuteen on tehty parannuksia, kertoo sovelluksesta vastaavan Prettybit Projects Oy:n toimitusjohtaja Juha Tenhunen.

Sovellukseen on myös päivitetty uusia ominaisuuksia ja toimintoja:

• Oman koiran tietoihin on lisätty paikat vakuutusnumeroille, jos koiran omistaja haluaa merkitä ne itselleen muistiin sovellukseen, ja muille muistiinpanoille.
  • Sovellukseen voi nyt ottaa näkyviin aiemmat, kuolleeksi merkityt koiransa. Vastaavasti sovellukseen voi nyt merkitä koiransa kuolleeksi.

Omakoira-mobiilisovellukseen on tähän mennessä kirjautunut yli 3000 käyttäjää. Mobiilisovelluksen voi ladata käyttöön App Store’sta tai Google Play’sta. Sovellukseen kirjaudutaan sisään Kennelliiton jäsennumerolla ja salasanalla. Lisää tietoa sovelluksesta saa Kennelliiton verkkosivuilta osoitteesta www.omakoira.fi.

Palautetta tai kysymyksiä Omakoira-mobiilisovelluksesta voi lähettää osoitteeseen omakoira@kennelliitto.fi.

Lisätiedot:
Prettybit Projects Oy