Omakoira-mobiilisovellus

Kennelliitto on julkaissut uuden Omakoira-mobiilisovelluksen jäsenillemme. Sovelluksesta löydät jäsentietosi, jäsenkorttisi, koiriesi tiedot sekä mahdolliset tuomari- ja toimitsijakorttisi. Omakoira-mobiilisovellukseeen tulee Omakoira-palvelusta tuttuja toimintoja, mutta osa on saatavilla vain verkkopalvelun kautta. Mobiilisovelluksessa on myös kokonaan uusia toimintoja.

Vessi Hämäläinen

Omakoira-mobiilisovelluksessa voit:

• todentaa jäsenyytesi jäsenkortilla ja lisätä siihen kuvasi
  • nähdä koiriesi tiedot, lisätä koirillesi kutsumanimet ja kuvat
  • tilata terveystutkimuslähetteen koirallesi ja maksaa sen verkkomaksuna tai mobiilimaksuna
  • käyttää sovellusta mahdollisen tuomari-toimitsijapätevyyden todentamiseen sovelluksessa olevilla sähköisillä korteilla.

Sovellusta kehitetään parhaillaan ja siihen on tulossa monia uusia toimintoja aivan lähiaikoina.

Näin pääset alkuun
1. Lataa sovellus AppStoresta tai GooglePlaysta.
2. Tunnuksina toimivat tutut Omakoira-palvelun tunnuksesi

Ongelmia Omakoira-mobiilisovelluksen käytössä?

Jos et ole aikaisemmin käyttänyt Omakoira-palvelua eikä sinulla ole tunnuksia, tilaa tunnukset rekisteröitymällä palveluun osoitteessa http://omakoira.fi

Jos sinulla tulee ongelmia tai virhetilanteita sovelluksen käytössä, kerro niistä meille sähköpostitse osoitteeseen omakoiraatkennelliitto.fi (omakoiraatkennelliitto.fi )
Kerro viestissäsi:

• jäsennumerosi
  • mikä laite ja mikä käyttöjärjestelmäversio sinulla on (esim. iPhone7, iOS 11.3)
  • missä toiminnossa ja missä tilanteessa ongelma ilmenee.

Jos ongelma liittyy käytettävyyteen, ulkoasuun tms. jossain tietyssä tilanteessa, ongelmatilanteen selvittämistä helpottaa näytöltä otettu kuvakaappaus ja kuvan lähettäminen meille sähköpostin liitteenä.