Kennelliiton Nuorten kesäleiri 2022 järjestetään 1.-4.7.2022 Nuorisokeskus Marttisessa Virroilla.

Tule mukaan ikimuistoiselle kesäleirille!

Kennelliiton Nuorten vuoden 2022 kesäleiri järjestetään 1.–4. heinäkuuta leirikeskus Marttisissa, joka sijaitsee Virroilla Pirkanmaalla. Koiramaisella kesäleirillä majoitutaan mökeissä ja jokaisena päivänä on luvassa rutkasti hauskaa ohjelmaa. Leiri on avoinna 12–17-vuotiaille nuorille. Tule mukaan tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa!

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1–9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille.

Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti, koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella. Leirin hinta on 150 euroa. Hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Leirille ilmoittautuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen.

Leirillä tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin. Lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.

Ilmoittautumisaikaa jatkettu 18.4. asti.

ILMOITTAUDU LEIRILLE TÄSTÄ!

Lisätietoja: