Leirille mahtuu mukaan 60 nuorta koirineen. Leirillä tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin, lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiet koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1-9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti.  Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille. Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti, koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella. Koiralle on varattava leiriä varten mukaan metallihäkki tai pienelle koiralle muovinen kuljetusboksi.

Leirin hinta on 240 euroa, hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus, lisäksi sponsorimme Pedigree tarjoaa ruoat leiriläisten koirille.

Leirille osallistuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen (esim. vanhempien jäsenyys ei riitä).

Peruutusehdot:

Peruutustapauksissa ilmoittautumismaksu palautetaan lääkärin- tai eläinlääkärintodista vastaan.

Ilmoittautumisaika kesän 2019 leirille on 1.-31.5.2019.

Lisätietoja:

Nina Frantsi, nina.frantsi@kennelliitto.fi, puh. 09- 8873 0245.