HUOM! Kennelliiton hallitus päätti 12.3.2020 toimenpiteistä, joilla pyritään estämään COVID-19 -koronaviruksen leviämistä. Kaikki koiranäyttelyt, kokeet ja kilpailut sekä Kennelliiton järjestämät muut tilaisuudet perutaan 31.5.2020 saakka. Lisäksi Kennelliiton järjestämä Nuorten kesäleiri 23.-27.6. on peruutettu.

Tule mukaan Kennelliiton nuorten kesäleirille 2020!

Leiripaikkana on Nuorisokeskus Marttinen, Virrat ja leiriajankohta 23.-27.6.2020.

Leiri on tarkoitettu 12–17-vuotiaille (2003-2008 syntyneille). Leirille mahtuu mukaan 60 nuorta koirineen.

Leirillä tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin, lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.
Tänä vuonna leirillä on mahdollisuus treenata myös tavoitteellisemmin!

Päälajit on Agility, Toko, Rally-toko sekä Junior handler. Voit keskittyä kahden eri lajin treenaamiseen. Ilmoittautuessasi, aseta lajitoiveesi järjestykseen. Toiveet täytetään mahdollisuuksien mukaan. Järjestäjä jakaa koirakot treeniryhmiin.

Lajitreenien lisäksi ohjelmassa on tutustumista myös muihin lajeihin, sekä muuta hauskaa koirallista ja koiratonta ohjelmaa.

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1-9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti.
HUOM! Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille. Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti.
Koiran tulee olla leiriläisen hallittavissa koulutuksien ja muun ohjelman aikana.
Koiralle on varattava leiriä varten mukaan metallihäkki tai muovinen kuljetusboksi. Kevythäkki ei ole riittävä.

Leirin hinta:
240 € (sis. ohjelman/koulutukset, täyshoidon sekä vakuutuksen)
Yhteistyökumppanimme Pedigree tarjoaa ruuat leiriläisten koirille. Leiriläisille ei järjestetä yhteiskuljetusta leiripaikalle.

Leirille osallistuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen (vanhempien jäsenyys ei riitä).

Peruutusehdot:

Peruutustapauksissa ilmoittautumismaksu palautetaan lääkärin- tai eläinlääkärintodista vastaan.

Mikäli nuoren leirille osallistumiseen on taloudellisia esteitä, voi Kennelliiton tytäryhtiö Showlinkin tarjoamaa tukea leirille ilmoittautumiseen hakea vapaamuotoisella hakemuksella. Leirille osallistuminen edellyttää Kennelliiton jäsenyyttä. Myös jäsenyyden hakemiseen voi anoa samalla tukea. Tukea voi hakea alle 18-vuotiaiden osalta huoltaja. Hakemuksen voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen laura.jousi@kennelliitto.fi.

Lisätietoja:

Laura Jousi, laura.jousi@kennelliitto.fi, puh 09-8873 0245