Olemme kansainvälisen kennelkeskusjärjestö Fédération Cynologique Internationalen (FCI) täysjäsen, aktiivisia Pohjoismaisen Kennelunionin (PKU) toiminnassa ja teemme runsaasti kahdenvälistä yhteistyötä esimerkiksi Englannin The Kennel Clubin kanssa. FCI:sta ja PKU:sta voit lukea lisää omilta alasivuiltaan.

Lisäksi olemme osallisia International Partnership for Dogs (IPFD) -organisaatiossa. IPFD on kansainvälinen yhteistyöorganisaatio, jonka tarkoituksena on yhteistyön ja tiedonjaon avulla edistää kaikkien koirien hyvinvointia. Organisaation työn kohderyhmänä ovat kansalliset kennelorganisaatiot, rotujärjestöt ja niiden jalostuksesta ja koirien terveydestä vastaavat toimijat, eläinlääkärit ja tutkijat.

IPFD ylläpitää DogWellNet-tietoportaalia. Sivustolle tuotetaan ja kerätään tietoa, linkkejä ja dokumentteja eri puolilla maailmaa koirien terveyden sekä hyvinvoinnin eteen tehdystä työstä. Kannustamme kaikkia rotujärjestöjä ja -yhdistyksiä mukaan materiaalien tuottamiseen. DogWellNet tarjoaa myös kätevän alustan keskustelulle eri maiden rotuyhdistysten välillä.

Kennelliitto on kirjoittanut sivustolle muiden muassa maailmalla kiinnostusta herättäneistä roturisteytysprojekteista sekä lonkkanivelen kasvuhäiriön vastustuksessa saavutetusta edistyksestä.