Miksi nuorisojäseneksi?

Kun koirat ovat lähellä sydäntä ja harrastaminen tai jopa ammatti koirien parissa kiinnostaa, kannattaa liittyä Kennelliiton jäseneksi. Kennelliiton nuorisojäseneksi voivat liittyä kaikkia alle 18-vuotiaat nuoret. Mukaan pääsee asuinpaikasta tai koiran rodusta riippumatta eikä kotona ole edes pakko olla koiraa!

Kennelliiton nuorisojäsenenä saat käyttöösi kaikki Kennelliiton jäsenen edut, kuten kattavasti koira-asioista uutisoivat laadukkaan Koiramme-lehden joko kotiin kannettuna tai helposti mukana kulkevana digilehtenä 10 kertaa vuodessa, Omakoira-palvelun sekä Omakoira-mobiilisovelluksen. Omakoira-mobiilisovellus auttaa esimerkiksi kadonneen lemmikin etsinnässä, jäsenenä voit ilmoittaa koirasi katoamisesta lähialueen koiraihmisille tai osallistua itse kadonneiden koirien etsintään. Viralliseen harrastustoimintaan voit alkaa kouluttautua jo nuorisojäsenyyden aikana, esimerkiksi koe- ja kehätoimitsijakursseille pääsee mukaan jo 16-vuotiaana ja kasvattajan peruskurssille 15-vuotiaana.

Lähde mukaan laumaan!

Nuorisojäsenen edut

Liity jäseneksi tällä lomakkeella.

Kennelliiton nuoret