Kaikki Kennelliiton järjestämä nuorisotoiminta on avointa nuorille jäsenillemme asuinpaikasta tai koiran rodusta riippumatta.

Järjestämme vuosittain nuorille eri lajien viikonloppuleirejä sekä viikon mittaisen kesäleirin. Osana toimintaamme on myös tokon ja rally-tokon valmennusryhmät. Olemme mukana myös lemmikki-aiheisilla messuilla ja nuorten omissa tokon ja rally-tokon SM -kilpailuissa. Lisätietoa tapahtumistamme löydät näiltä sivuilta tapahtumakalenterista.

Nuorisotoimintaa myös kennelpiireissä

Myös kennelpiirit ja paikalliset yhdistykset järjestävät nuorille monenlaista alueellista toimintaa kuten tutustumista eri koiraharrastuslajeihin, leirejä ja muita tapahtumia. Olemalla yhteydessä oman alueesi nuorisokoordinaattoriin, saat tietoa ja vinkkejä harrastusmahdollisuuksista alueellasi.

Tutustu kennelpiireihin

Nuorisojäsenenä saat Koiramme-lehden

Nuorten ääni kuuluu Koiramme-lehden Nuorisosivuilla, jossa nuoret voivat kertoa omasta harrastustoiminnastaan, etsiä tietoa tai lähettää omia valokuviaan terveisten kera julkaistavaksi. Nuorisosivuilta löytyy myös tietoa tulevista tapahtumista, tuloksia nuorten kilpailuista sekä esittelyitä nuorista harrastajista.

Kennelliiton nuoret