Kaikki Kennelliiton järjestämä nuorisotoiminta on avointa nuorille jäsenillemme asuinpaikasta tai koiran rodusta riippumatta.

Järjestämme joka kesä Suurleirin 13–17-vuotiaille, nuorten omat SM-kisat tottelevaisuuskokeessa sekä Junior handler -osakilpailuja eri puolilla Suomea. Tämän lisäksi järjestämme eri lajien valmennuksia eri puolella Suomea. Nämä valmennusviikonloput on suunnattu omassa lajissaan jo kilpaileville nuorille.

Nuorisotoimintaa myös kennelpiireissä

Myös kennelpiirit järjestävät nuorille monenlaista alueellista toimintaa kuten tutustumista eri koiraharrastuslajeihin, leirejä ja muita tapahtumia. Olemalla yhteydessä oman alueesi nuorisotoiminnan kouluttajaan saat tietoa ja vinkkejä harrastusmahdollisuuksista alueellasi.

Tutustu kennelpiireihin

Nuorisojäsenenä saat Koiramme-lehden

Nuorten ääni kuuluu Koiramme-lehden Nuorisosivuilla, jossa nuoret voivat kertoa omasta harrastustoiminnastaan, etsiä tietoa tai lähettää omia valokuviaan terveisten kera julkaistavaksi. Nuorisosivuilta löytyy myös tietoa tulevista tapahtumista, tuloksia nuorten kilpailuista sekä esittelyitä nuorista harrastajista.

Kennelliiton nuoret