Koiramme-lehti ottaa kantaa paremman koiranpidon puolesta, seuraa koirien terveyttä ja koiria koskevaa lainsäädäntöä, raportoi näyttelyistä, kokeista ja kilpailuista sekä käsittelee ajankohtaisia asioita. Koiramme-lehti uutisoi myös koira-alan merkittävimmistä tapahtumista. Lehdestä on tarjolla myös MetsästysKoiramme-versio.

Lehti postitetaan jokaiselle Suomen Kennelliiton jäsenelle. Se löytyy myös useimmista Suomen kirjastoista. Irtonumeroita on myynnissä kioskien sekä päivittäistavarakauppojen lehtipisteissä.

Koiramme-lehden verkkosivut löydät osoitteesta www.koiramme.fi. Sivuilla julkaistaan ajankohtaisia koirauutisia ja makupaloja painetusta versiosta.

Ylivoimainen kanava koira-alan ilmoittajille

Suomessa on noin 700 000 koiraa, joista Suomen Kennelliiton rekisteröimiä on yli 500 000. Koiramme-lehti on siis erinomainen kanava tavoittaa koiraharrastajia alan tuotteiden markkinoinnissa.  Lehdellä on noin 344 000 lukijaa (KMT kevät 2014).