Kennelliiton jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa liittymispäivän mukaan. Jäsenmaksun hinta riippuu muun muassa siitä, mikä Koiramme-lehden versio on tilattu. Hinnasto löytyy täältä.

Jos et halua paperista jäsenmaksulaskua kotiisi, voit maksaa jäsenmaksun joko Omakoira-palvelussa tai E-laskulla. Sähköiset maksutavat ovat kätevämpiä, huolettomampia ja ekologisempia kuin perinteinen paperilasku.

Maksamalla jäsenmaksun Omakoira-palvelussa vältyt maksutietojen näppäilemiseltä

Kennelliiton jäsenillä on käytössään sekä selaimessa toimiva Omakoira-palvelu että puhelimessa toimiva Omakoira-mobiilisovellus. Mobiilisovelluksen käyttäjille muistutetaan ponnahdusilmoituksen kautta avoimista jäsenmaksuista. Klikkaamalla ilmoitusta pääset suorittamaan maksun Omakoira-palveluun.

Myös Omakoira-palvelusta voit tilata muistutuksen uusista jäsenmaksuista omaan sähköpostiisi. Muistutus tilataan klikkaamalla Omat tiedot, Henkilötiedot ja ruksaamalla kohta Haluan sähköpostiviestin uusista jäsenmaksuista. Laskun voi käydä maksamassa Omakoira-palvelussa.

Laskun maksaminen Omakoira-palvelussa on helppoa, sillä sinun ei tarvitse näppäillä paperilaskun maksutietoja käsin, joten tiedot ovat automaattisesti oikein. Ohjeet jäsenmaksun maksamiseen Omakoira-palvelussa löytyvät täältä.

Maksamalla jäsenmaksun E-laskulla vältyt laskun unohtamiselta ja jäsenyyden katkeamiselta

Suomen Kennelliitto voi halutessasi lähettää sähköisiä e-laskuja suoraan verkkopankkiisi. E-laskulla maksaminen on vaivatonta, koska laskulla on kaikki tarvittavat tiedot valmiina. Sinun ei myöskään tarvitse huolehtia muistatko maksaa laskun ajallaan, jolloin vältyt muistutuslaskuilta ja jäsenyyden katkeamiselta.

Jäsenmaksujen e-laskusopimuksen voi tehdä omassa verkkopankissa. E-laskun yksilöintitietona käytetään jäsenmaksun viitenumeroa.

Näin teet jäsenmaksulaskusta e-laskusopimuksen verkkopankissa:

1. Kirjaudu verkkopankkiisi ja aloita luomalla uusi e-laskusopimus.

1. Hae e-laskuttajaa maksun saajan nimellä: Suomen Kennelliitto ry.

1. Valitse laskun aiheeksi: Jäsenmaksu.

1. Syötä yksilöintitiedoksi jäsenmaksulaskun viitenumero. Viitenumero löytyy paperilaskusta tai Omakoira-palvelusta jäsenmaksun tiedoista. Myös edellisen jäsenmaksun viitenumero käy.

2. Hyväksy e-laskusopimus. Sopimus tulee näkyviin verkkopankissasi e-laskusopimusten listalle.

Näin löydät viitenumerosi Omakoira-palvelusta

Ohjeet Omakoira-palveluun rekisteröitymiseen löytyvät täältä.

Kun olet kirjautunut Omakoira-palveluun, klikkaa yläpalkista Maksut ja vasemmalla olevasta sivupalkista Jäsenmaksut. Viitenumerosi löytyy Maksun tiedot -otsikon alapuolelta.

Näyttökuva