Kennelliiton Hyvää elämää koiran kanssa -podcastin jaksoissa keskustelemme asiantuntijoiden kanssa koirista, niiden omistajista ja elämästä hauvojen kanssa.

Jaksoissa pureudutaan koiran hankkimiseen ja sen kanssa elämiseen. Keskustelemassa aiheesta toimittaja Leena Seppisen kanssa ovat oman alansa kovimmat asiantuntijat. Ensimmäisissä jaksoissa käsitellään pennun ostamista ja koulutusta. Siitä aiheet syvenevät koiran omistamisen ja käytöksen kiemuroihin.

welsh corgi kävelee

Ensimmäisessä jaksossa Leena Seppinen keskustelee koirien käyttäytymistutkija Katriina Tiiran kanssa siitä, mistä koiranpentu kannattaa hankkia, ja miten koiran rotu kannattaa valita.

Podcastin Lily Talks -erikoisjaksoissa koiratietäjiä jututtaa Anna Vihervaarasta -blogista tuttu Anna Kauhala . Ensimmäisessä jaksossa hän keskustelee koirankouluttaja Miira Hellstenin kanssa siitä, mitä pennun hankinnassa kannattaa ottaa huomioon.

kaksi koiraa leikkii

Listaamme kaikki jaksot esittelyineen tälle sivulle.

Kennelliitto podcast jakso 1: Mistä hankin koiranpennun?

Kennelliitto podcast jakso 2: Milloin koiranpennusta tulee sisäsiisti?

Kennelliitto podcast jakso 3: Miksi koira rähisee remmissä?

Lily Talks -erikoisjakso: Koira tuli taloon – miten pentu muuttaa elämää?

Kaikki jaksot löydät myös iTunesista ja Spotify'sta, joten voit kuunnella niitä haluamallasi tavalla, kun sinulle parhaiten sopii.

Hyviä kuunteluhetkiä!