Jos olet kiinnostunut lukukoiratoiminnasta ja haluat päästä mukaan, löydät tältä sivulta tiedon, missä seuraava lukukoirakurssi järjestetään. Lukukoiria voit päästä tervehtimään myös erilaisissa tapahtumissa.

Om du är intresserad av läshundsverksamhet och vill komma med, hittar du information om kommande läshundskurser på denna sida. Du kan också hälsa på läshundar på olika evenemang.

Aika
Tapahtuma
Evenemang
Paikkakunta
Ort
Tapahtuman kuvaus
Beskrivning
13.-14.4.2024LukukoirakurssiHelsinki

Lukukoirakurssin teoriapäivä la 13.4. alkaen klo 10. Koirien soveltuvuudenarviointi su 14.4. Arviointiaikataulu ilmoitetaan osallistujille lähempänä ajankohtaa.

Kurssipaikan osoite: Töölön kirjasto, Topeliuksenkatu 6, 00250 Helsinki.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään 17.3.2024 Uudenmaan kennelpiirin lukukoirayhteyshenkiölle Raimo Tuikalle rtuikka@icloud.com

HUOM! Etusijalla Helsingin seudun ja Uudenmaan kennelpiirin alueilta tulevat koirakot.

20.-21.4.2024LukukoirakurssiVarkaus

Lukukoirakurssin teoriapäivä la 20.4. klo 9–17. Koirien soveltuvuudenarviointi su 21.4. Arviointiaikataulu ilmoitetaan osallistujille lähempänä ajankohtaa.

Kurssipaikan osoite: Warkauden Portti, Kiertotie 2 78210 Varkaus

Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään 7.4.2024: Pohjois-Savon kennelpiirin alueellinen lukukoirayhteyshenkilö Seija Rytkönen lukukoirat.pohjoissavo@gmail.com tai p. 044 3132415. HUOM. Kurssi toteutuu, mikäli osallistujamäärä on vähintään 10 koirakkoa. Kurssilaiselta edellytetään Suomen Kennelliiton jäsenyyttä.

20.-21.4.2024LukukoirakurssiLempäälä

Lukukoirakurssin teoriapäivä la 20.4. klo 10–18. Koirien soveltuvuudenarviointi su 21.4. Arviointiaikataulu ilmoitetaan osallistujille lähempänä ajankohtaa.

Kurssipaikka Pohjois-Hämeen Kennelpiirin toimitilat.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään 7.4.2024: Pohjois-Hämeen kennelpiirin alueellinen lukukoirayhteyshenkilö Heli Jalander heli.jalander@gmail.com

2.-3.11.2024Kaveri- ja lukukoiraseminaariJyväskyläKennelliitto järjestää kaikille kaveri- ja lukukoiratoiminnassa mukana oleville ohjaajille seminaarin. Lisätietoja luvassa lähempänä tapahtumaa, mutta merkitkää päivämäärä jo vuoden 2024 kalenteriin!