Jos olet kiinnostunut lukukoiratoiminnasta ja haluat päästä mukaan, löydät tältä sivulta tiedon, missä seuraava lukukoirakurssi järjestetään. Lukukoiria voit päästä tervehtimään myös erilaisissa tapahtumissa.

Om du är intresserad av läshundsverksamhet och vill komma med, hittar du information om kommande läshundskurser på denna sida. Du kan också hälsa på läshundar på olika evenemang.

Aika
Tapahtuma
Evenemang
Paikkakunta
Ort
Tapahtuman kuvaus
Beskrivning
17.-18.11.2018 Lukukoiraseminaari Pääkaupunkiseutu

Kaveri- ja lukukoiratyöryhmä järjestää lukukoiraseminaarin kaikille Kennelliiton lukukoiraohjaajille Vantaalla Scandic Aviacongressissa 17.-18.11.2018.

Viikonlopun aikana kuullaan lukukoiriin liittyviä ajankohtaisia asioita Kennelliitosta, mielenkiintoisia luentoja, tutustutaan muihin lukukoiraohjaajiin sekä kennelpiirien kaverikoiravastaaviin. Lukukoiraseminaarissa kuulet paljon tärkeää tietoa, josta on sinulle hyötyä lukukoiraohjaajana toimimisessa.

Ilmoittautumiset seminaariin tästä. Viimeinen ilmoittautumispäivä 21.10.

12.-13.1.2018 Lukukoirakurssi Hyvinkää

Lukukoirakurssi Solttilan majalla, Korpiharjuntie 241, 05200 Hyvinkää.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset umkaverikoirat@gmail.com
26.-27.1.2019 Lukukoirakurssi Jyväskylä

Lukukoirakurssi järjestetään Jyväskylän yliopiston tiloissa, osoitteessa Seminaarinkatu 15, 40100 Jyväskylä. Teoriaosuus la 26.1. ja koirien arviointi su 27.1.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Peppi Taalas ptaalas@gmail.com