Kennelliiton verkkopalvelut

Kennelliiton verkkopalvelut helpottavat koiranomistajan arkea monessa tilanteessa. Omakoira on Kennelliiton jäsenen henkilökohtainen palvelu, jossa voi muuttaa ja ylläpitää omia ja omien koiriensa tietoja sekä tilata Kennelliiton palveluja. Omakoirasta on tarjolla myös mobiiliversio. Sähköisessä Digitassu-oppimisympäristössä kursseja voi suorittaa myös verkossa. Lue lisää kaikista verkkopalveluista.

Koiramme-lehti

Koiramme on yksi maailman suurimmista koiralehdistä ja Suomen luetuimpia harrastelehtiä. Kymmenen kertaa vuodessa jäsenille kotiin postitettava Koiramme-lehti kertoo muiden muassa eri roduista, käyttäytymisestä, terveydestä ja koiraharrastuslajeista. Koiranystävän ykköslehdestä voi tilata myös metsästyskoiria ja -kokeita käsittelevän version, MetsästysKoiramme. Lue lisää Koiramme-lehdestä.

Laadukasta koulutusta ja antoisia toimihenkilötehtäviä

Kennelliitto ja kennelpiirit järjestävät parhaaseen asiantuntemukseen ja tietotaitoon nojaavaa perus- ja jatkokoulutusta kasvattajille ja koiraharrastajille. Kursseja on tarjolla niin asiantuntevaa koiratietoutta kaipaavalle omistajalle, yhdistyksille kuin heille, jotka haluavat pätevyyden harrastuksensa toimihenkilötehtäviin.

Koiraharrastus yhdistää

Koira on ihmisen paras ystävä, jonka kanssa on luontevaa tutustua uusiin kaksi- ja nelijalkaisiin matalalla kynnyksellä. Kennelliitolla on noin 146 000 jäsentä. Liittoon kuuluu yli sata rotujärjestöä ja rotua harrastavaa yhdistystä sekä satoja rotuyhdistyksiä, koirakerhoja ja metsästysyhdistyksiä. Yhteensä jäsenyhdistyksiä on yli 2000. Toimintamme piiristä on helppo löytää uusi harrastus sinulle ja koirakaverillesi. Lähetämme jäsenillemme sähköisiä tiedotteita ja julkaisemme toimihenkilöillemme ja jäsenyhdistyksille suunnattuja Kenneluutisia.

Alennuksia

Kennelliiton jäsen saa alennuksia Kennelliiton Omakoira-palvelun kautta tehdyistä pentuerekisteröinneistä sekä terveystutkimuksien lähetemaksuista.

Scandic Oy tarjoaa Kennelliiton jäsenille koiranäyttelyvieraina erikoishintaisen majoituksen. Alennuksen saa koodilla kenneletu Scandicin verkkovarauksissa. Kohtaan 'Onko sinulla varauskoodi' kirjoitetaan kenneletu. Koodi toimii entisissä Restelin hotelleissa.

Kennelliiton jäsenet saavat myös 10 prosentin alennuksen Agria Eläinvakuutuksen koiravakuutuksista. Kennellliiton kasvattajajäsenet saavat ilmaisen Agria Pennun henkivakuutuksen tehdessään pentueilmoituksen Omakoira-palvelussa. Vakuutus on voimassa 5 viikon iästä pennunluovutushetkeen, kuitenkin enintään 12 viikon ikään saakka. Vakuutus tulee voimaan, kun kasvattaja antaa luvan Agrian yhteydenotolle pentueilmoitusta tehdessään Omakoira-palvelussa.

Kennelliiton neuvonta

Kennelliiton neuvonnasta saat monenlaista tietoa esimerkiksi koiran hankinnasta, koiranhoidosta ja harrastusmahdollisuuksista. Neuvonta palvelee numerossa 09 88730 333 maanantaisin kello 11–19 ja tiistaista perjantaihin kello 11-17. Myös Kennelliiton verkkosivuilta löytyy paljon koira-asiaa.

Liity jäseneksi!