Klaukkalassa on noin 500 neliömetrin kokoinen harjoitustila ja 140 neliömetrin luentotila. Luentotila on tarkoitettu ensisijaisesti kokouskäyttöön, mutta siellä voi järjestää myös trimmauskursseja.

Harjoitustilassa on mahdollisuus järjestää esimerkiksi ulkomuototuomareiden koearvostelu- ja erikoiskoulutustilaisuuksia. Sinne mahtuu kaksi lähes täysimittaista kehää, joten siinä voidaan järjestää pieniä erikoisnäyttelyitä.

Erikoiskoulutus- ja arvostelukoetilaisuuksia varten tiloista on varattu keskiviikko- ja torstai-illat sekä kunkin kuukauden ensimmäinen viikonloppu, jolloin kyseisten tilaisuuksien järjestäminen on maksutonta. Varaukset näille päiville tulee tehdä viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta.

Harjoitus- ja luentotiloissa on keittiöt, joissa on mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeittimet, termoskannut ja jääkaappi. Tiloihin tulee juokseva vesi.

Harjoitushallissa on lisäksi kaksi naisten ja kaksi miesten wc:tä sekä yksi inva-wc. Naisten wc:ssä on koirien pesupaikat.

Huom. Klaukkalan koulutustila on vuokrattavissa enää 30.6. saakka, sillä vuokrasopimuksemme päättyy  28.7.

Varausmaksu

Koulutustilasta veloitetaan varausmaksu, joka on 30 prosenttia loppuhinnasta. Varaus tulee voimaan vasta, kun varausmaksu näkyy maksettuna tilillä.

Varausmaksu huomioidaan tilavuokran laskutuksessa. Varausmaksua ei palauteta, vaikka varaus perutaan.

Koulutustilan hinnasto

Päivä Klo Tila Pinta-ala Hinta EUR Veloitus per Varausmaksu EUR
Arki ma-pe 8-22 Luentotila 140 m2 35 € tunti 11 €
Arki ma-pe 8-22 Harjoittelutila 500 m2 65 € tunti 20 €
Arki ma-pe 16-22 Luentotila 140 m2 100 € ilta (max. 8 h) 30 €
Arki ma-pe 16-22 Harjoittelutila 500 m2 230 € ilta (max. 8 h) 69 €
Arki ma-pe 16-22 Molemmat 640 m2 260 € ilta (max. 8 h) 78 €
Vkl la-su 8-22 Luentotila 140 m2 200 € päivä 60 €
Vkl la-su 8-22 Harjoittelutila 500 m2 350 € päivä 105 €
Vkl la-su 8-22 Molemmat 640 m2 490 € päivä 147 €

Varausmaksu tilille Nordea FI04 1243 3000 0815 20 NDEAFIHH viestiin yhdistyksen nimi ja varauspvm

Klaukkalan koulutustilan osoite on:

Lahnuksentie 215
01840 Klaukkala
Koulutustilan sijainti kartalla

Helsingistä Lahnuksentielle liikennöi linja-auto numero 355T. Katso aikataulut ja tarkemmat tiedot Matkahuollon nettisivuilta, kirjoita aikatauluhakuun lähtöpaikaksi Helsinki ja määränpääksi Klaukkala, valitse aikatauluista linja 355T. Koulutustilaa lähimpänä oleva pysäkki on GWS.

Näin löydät perille:

ajoohje

Lisätietoja Klaukkalan koulutustilasta ja koulutustilan varaukset:

Showlink, toimisto
Sähköposti: halli@showlink.fi

Uudet tilat 1.7.2019 alkaen Espoossa

Kennelliiton koulutustilat siirtyvät Espooseen 1.7.2019. Kaikille varauksia tehneille ilmoitetaan asiasta.

Tilan koko on 423 m², josta luentotilan osuus on noin 70 m². Tiloissa on minikeittiö, jossa on mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeittimet, termoskannut ja jääkaappi. Tiloihin tulee juokseva vesi. Tiloissa on kaksi wc.tä.

Espoon koulutustila ei sovellu koiranäyttelyn pitopaikaksi, joten kaikille niille, jotka ovat varanneet Klaukkalan näyttelykäyttöön on ilmoitettu asiasta. Muut vuokraukset siirtyvät heinäkuun alusta (1.7. alkaen) uusiin tiloihin Espooseen. Jos vuokralainen on maksanut varausmaksun, se hyvitetään loppulaskussa, joka on uuden hinnaston mukainen.

Varausmaksua ei peritä, vaan tilavuokra laskutetaan kokonaisuudessaan vuokrauksen jälkeen. Laskutuksen hoitaa Showlink Oy.

Espoon koulutustila on ainoastaan koulutus- ja kurssitoimintaa varten. Luentotilaa ei myöskään voi vuokrata erikseen, eli samaan aikaan kun hallissa on vuokralaisia.

Jokaisen kuukauden 1. viikonloppu ja ti-to illat on varattu Suomen Kennelliitolle koulutuksiin.

Espoon koulutustilan hinnasto

Päivä Kello Tila Pinta-ala Hinta EUR (sis.alv.) Veloitus per
Arki ma-pe 8-15 Halli ja luentotila 422m ² 60 € tunti
Arki ma-pe 8-15 Halli ilman luentotilaa 352m ² 50 € tunti