Kaverikoirat esittäytyvät vuoden aikana useissa tapahtumissa ympäri Suomen. Katso missä tapahtumissa voit tutustua kaverikoiratoimintaan, sekä päästä silittämään kilttejä kaverikoiria.

Om du är intresserad av kompishundverksamheten och vill komma med, hittar du information om kommande kompishundkurser nedan. Också kompishundförare hittar information om kommande utbildningar och prisutdelningar på denna sida.

Aika
Tapahtuma
Evenemang
Paikkakunta
Ort
Tapahtuman kuvaus
Beskrivning
13. ja 20.9.2018 Kaverikoirakurssi/Kompishundkurs Vaasa/Vasa

Kaverikoirakurssi Vaasassa, teoriaosuus torstaina 13.9. ja koirien soveltuvuuden arviointi torstaina 20.9. Lisätiedot ja ilmoittautumiset kaverikoirat.vaasa@gmail.com

Kompishundkurs i Vasa 13.9 teori och 20.9 hundarnas lämplighetsbedömning. Mera info och anmälningar kaverikoirat.vaasa@gmail.com

29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Varkaus

Kaverikoirakurssi Varkaudessa. Rajoitettu osallistujamäärä!

Ilmoittautumiset 21.9. mennessä pirjo.karki@pohjois-savonkennelpiiri.fi

29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Tampere Ilmoittautumiset Pohjois-Hämeen kennelpiirin kaverikoiravastaavalle Merja Salmiselle msalminen944@gmail.com, p. 040-5323584. Tervetuloa!
29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Alavus/Tuuri Kurssi pidetään Tuurin NS:lla, osoitteessa Tuurinkyläntie 32.
Yhteydenotot Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin kaverikoiravastaava Eeva Ojala: vastaava@etelapohjanmaankaverikoirat.fi
6.-7.10.2018 Kaverikoirakurssi Porvoo

Kaverikoirakurssi 6.-7.10.2018 Porvoossa.

Kurssi pidetään Johannisbergin vanhainkodin ruokalassa, Johannisbergintie 10, Porvoo.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset umkaverikoirat@gmail.com

13.-14.10.2018 Kaverikoiraseminaari Seinäjoki

Valtakunnallinen kaverikoiraseminaari järjestetään kaikille toiminnassa jo mukana oleville kaverikoiraohjaajille tänä vuonna 13.-14.10.2018 Seinäjoella Hotelli Scandicissa.

***
Viikonlopun aikana kuullaan kaverikoiriin liittyviä ajankohtaisia asioita Kennelliitosta, mielenkiintoisia luentoja, tutustutaan muiden kaverikoiraryhmien toimintaan ja toisiin kaverikoiraohjaajiin sekä kennelpiirien kaverikoiravastaaviin. Kaverikoiraseminaarissa kuulet paljon tärkeää tietoa, josta on sinulle hyötyä kaverikoiraohjaajana toimimisessa.

***

Linkki kaverikoiraseminaarin ilmoittautumiseen. Huomioithan, että seminaariin on rajoitettu osallistujamäärä!

27.-28.10.2018 Kennelpiirien kaverikoiravastaavien koulutus Valkeakoski Kaverikoiratyöryhmä järjestää kennelpiirien kaverikoiravastaaville koulutuksen.
17.11.2018 Kaverikoirakurssi Pori

Kaverikoirakurssi 17.11. klo 10-16 Koirakoulu Supertassujen tiloissa, Satakunnankatu 33-35.

Ilmoittautumiset: jonna.elonen@hotmail.com
Viimeinen ilmoittautuminen kurssille 10.11.

Tiedustelut:
Satakunnan kennelpiirin kaverikoiravastaava
Jane Savolainen
janesa61@hotmail.com

26.-27.1.2019 Kaverikoirakurssi Kokkola Ilmoittautumiset ja lisätietoja: kp.kaverikoiravastaava@gmail.com