Tervetuloa Agria KoiraExpoon Scandic Helsinki Aviacongressiin Vantaalle 1. – 2.2.2020. KoiraExpo on Kennelliiton vuosittain järjestämä koulutus- ja luentotapahtuma kaikille kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille sekä Kennelliiton jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan monipuoliseen tapahtumaan, jossa kuulet ajankohtaista asiaa koirista ja yhdistystoiminnasta. Ilmoittautumisaikaa KoiraExpoon on 15.1.2020 saakka.

Koiraharrastukset esillä KoiraExpossa

Viikonlopun luennoilla kuullaan esimerkiksi puheenvuoroja liittyen koiran luonteeseen ja käyttäytymiseen sekä harrastuksiin, muun muassa metsästykseen liittyen. Molempina päivinä on myös tarjolla mahdollisuus tutustua noseworkiin harrastuksena, ja sunnuntaina on mahdollisuus tutustua rally-tokoon. Lisäksi perehdytään yhdistystoimintaan ja yhdessä tekemiseen sekä Kennelliiton toimintaan ja sen tulevaisuudennäkymiin.

Lauantaina tutustutaan luku- ja kaverikoiratoimintaan Raisa Alameren johdolla. Lauantain pääpuhuja, ansioitunut suomalainen jääkiekkovalmentaja, hyvinvointi- ja johtamisvalmentaja Erkka Westerlund puhuu teemalla Yksin vai yhdessä.

Molempina päivinä päästään kuulemaan koiran käyttäytymisen kehittymisestä Katriina Tiiran luennolla. Molempina päivinä saadaan myös opastusta ajankohtaiseen aiheeseen GDPR:ään, kun Maarit Päivike puhuu teemalla GDPR tutuksi, käytännön työkalut yhdistyksille.

Onnistumisen reseptejä työpajasta

Yhteisöpedagogi Emilia Osmala vetää molempina päivinä työpajan, josta kotiin viemisiksi saadaan onnistumisen reseptit. Työpaja Onnistu yhdistystoiminnan kehittämisessä - käytännön esimerkit toimintaan vahvistaa uskoa omaan osaamiseen ja sitä kautta lisää rohkeutta kokeilla uutta.

Tarkoituksena on sanoittaa osallistujien nykyistä osaamista, jakaa sitä sekä saada konkreettisia ohjeita ja toimintamalleja vietäväksi omaan yhdistykseen. Työpajan sisältö ja työstettävät aiheet valitaan työpajan alussa osallistujien tarpeiden pohjalta. Aiheita työstetään pienryhmissä aiempien onnistumisten kautta. Osallistujat saavat apua tarvitsemiinsa asioihin ja voivat kehittää oman yhdistyksensä toimintaa.

Onnistu yhdistystoiminnan kehittämisessä - käytännön esimerkit toimintaan – työpajaan mahtuu 40 henkilöä. Työpajaan ilmoittaudutaan KoiraExpo-ilmoittautumisen yhteydessä.

Tule mukaan oppimaan yhdessä KoiraExpoon!

Tutustu KoiraExpon ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan