Agria KoiraExposta on muodostunut monille perinne, jossa pääsee tapaamaan koiraharrastustuttuja eri puolilta maata. Se on oiva paikka vaihtaa kuulumisia ja verkostoitua. Kaikille yhteisen keynote -puheenvuoron lisäksi tapahtumassa pääse kuulemaan ajankohtaista asiaa koiraharrastuksesta, yhdistystoiminnasta ja Kennelliitosta. Agria KoiraExpossa pääset mukaan koiramaailman kuumimpiin puheenaiheisiin.

Osallistujat saavat käyttöönsä monipuolisen tietopaketin tapahtuman esityksistä. Koulutustapahtuma on maksullinen.

Agria KoiraExpo järjestetään Vantaalla 1.–2.2.2020 Scandic Helsinki Aviacongressissa.

Tutustu Agria KoiraExpon ohjelmaan. Ohjelma tarkentuu lähempänä tilaisuutta. Luentoesittelyt julkaistaan joulukuussa.

Liput tapahtumaan

• 140 € / early bird viikonloppulippu (hinta voimassa 18.12. asti).
  • 150 € / viikonloppulippu (19.12. alkaen).
  • 70 € / early bird päivälippu (hinta voimassa 18.12. asti).
  • 75 € / päivälippu (19.12. alkaen).

Hintaan sisältyy luennot, aamu -ja iltapäiväkahvit sekä lounaat viikonlopun aikana.
Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Halutessasi voit ostaa lauantaina erillisen päivällisen, joka maksaa 60 euroa. Hintaan sisältyy alkumalja, buffet ja 2 ruokajuomaa.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Muista ilmoittautua myös työpajaan, jos haluat sinne. Onnistumiset toiminnan kehittäjänä – työpajaan mahtuu 40 henkilöä. Ilmoittautuminen työpajaan tapahtuu KoiraExpo-ilmoittautumisen yhteydessä.

Ryhmäilmoittautuminen Kennelpiireille, rotujärjestöille ja yhdistyksille.

Majoittuminen tapahtuman aikana

Osallistujilla on mahdollisuus majoittua Scandic Helsinki Aviacongressissa sopimushinnalla 31.1.- 2.2.2020.

Huonehinnat

• 88 € / yhden hengen standard huone / vuorokausi.
  • 98 € / kahden hengen standard huone / vuorokausi.
  • Lemmikkimaksu 20 € / huone / vuorokausi.

Varaa huone tästä linkistä tai syötä koodi BSUO310120 Scandic-hotellien nettivarausjärjestelmään Scandicin sivuilla.
Huoneet ovat varattavissa sopimushinnalla aina 15.1.2020 asti.

Hotellin yhteystiedot

Puhelinnumero: 09-68999031
Sähköposti: aviacongress@scandichotels.com

Lisätiedot tapahtumaan liittyen: koiraexpo@kennelliitto.fi

Tervetuloa Agria KoiraExpoon!

KoiraExpo 2020 Facebook -tapahtumasivulta saat ajankohtaiset tiedot tapatumasta, liity seuraajaksi ja pysyt kärryillä.