Agria KoiraExposta on muodostunut monille perinne, jossa pääsee tapaamaan koiraharrastustuttuja eri puolilta maata. Se on oiva paikka vaihtaa kuulumisia ja verkostoitua. Kaikille yhteisen keynote -puheenvuoron lisäksi tapahtumassa pääse kuulemaan ajankohtaista asiaa koiraharrastuksesta, yhdistystoiminnasta ja Kennelliitosta. Agria KoiraExpossa pääset mukaan koiramaailman kuumimpiin puheenaiheisiin.

Osallistujat saavat käyttöönsä monipuolisen tietopaketin tapahtuman esityksistä. Koulutustapahtuma on maksullinen.

Agria KoiraExpo järjestetään Vantaalla 1.–2.2.2020 Scandic Helsinki Aviacongressissa.

Tutustu Agria KoiraExpon ohjelmaan ja luentoesittelyihin.

Ohjelmaa on päivitetty:

Ohjelmataulukkoa ja luentoesittelyjä on päivitetty, sillä luonne ja käyttäytyminen -teemaan on saatu lisää luentoja:
Koirien käyttäytymisongelmista tulee puhumaan molempina päivinä Emmi Hakio.

Emmi Hakion luento on sunnuntaina kello 14.30-15.30 ja lauantaina 13.30-14.30 (Aleksi Lumpeen luento siirtyi lauantai-aamupäivään klo 11-12.) Emmi Hakion luennon jälkeen lauantaille kello 14.30-15.30 ohjelmaan lisättiin vielä Kennelliiton teemavuoden 2020 "Luonne ja käyttäytyminen" työryhmän esittäytyminen.

Ohjelma tarkentuu vielä lähempänä tilaisuutta.

Koulutustapahtuman luennot jakaantuvat viiteen pääteemaan:

• luonne ja käyttäytyminen,
  • metsästys,
  • yhdistystoiminta ja yhdessä tekeminen,
  • Kennelliitto ja tulevaisuustoimikunta,
  • helposti harrastamaan.

Tutustu luentoesittelyihin:

Luentoesittelyt täydentyvät vielä tammikuun aikana.

Ole nopea, sillä ilmoittautuminen tapahtumaan on mahdollista 17.1. kello 13 asti.

Liput tapahtumaan

• 140 € / early bird viikonloppulippu (hinta voimassa 18.12. asti).
  • 150 € / viikonloppulippu (19.12. alkaen).
  • 70 € / early bird päivälippu (hinta voimassa 18.12. asti).
  • 75 € / päivälippu (19.12. alkaen).

Hintaan sisältyy luennot, aamu -ja iltapäiväkahvit sekä lounaat viikonlopun aikana.
Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Halutessasi voit ostaa lauantaina erillisen päivällisen, joka maksaa 60 euroa. Hintaan sisältyy alkumalja, buffet ja 2 ruokajuomaa.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Muista ilmoittautua myös työpajaan, jos haluat sinne. Onnistumiset toiminnan kehittäjänä – työpajaan mahtuu 40 henkilöä. Ilmoittautuminen työpajaan tapahtuu KoiraExpo-ilmoittautumisen yhteydessä.

Ryhmäilmoittautuminen Kennelpiireille, rotujärjestöille ja yhdistyksille.

Työpaja

Emilia Osmalan työpajaan Onnistu yhdistystoiminnan kehittämisessä - käytännön esimerkit toimintaan on erillinen ilmoittautuminen Agria KoiraExpoon 2020 ilmoittautumisen yhteydessä, työpajaan mahtuu 40 ennakkoilmoittautunutta.

Onnistumiset toiminnan kehittäjänä on käytännössä toimivaksi todettu tapa innostaa vapaaehtoisia sekä jakaa yhdistystoiminnan parhaita käytäntöjä vertaisten kesken. Työpajaa on toistettu erilaisille yhdistystoimijoille ja se on kerännyt loistavaa palautetta siitä, miten se vahvistaa ihmisten uskoa omaan osaamiseen ja sitä kautta lisää rohkeutta kokeilla uutta.

Työpajan tarkoituksena on sanoittaa osallistujien nykyistä osaamista, jakaa sitä sekä saada konkreettisia ohjeita ja toimintamalleja vietäväksi omaan yhdistykseen. Työpajan sisältö ja työstettävät aiheet valitaan työpajan alussa osallistujien tarpeiden pohjalta. Aiheita työstetään pienryhmissä menneiden onnistumisten kautta. Näin osallistujat saavat apua omiin huoliinsa ja voivat kehittää oman yhdistyksensä toimintaa.

Työpajaan voi osallistua Agria KoiraExpossa 2020 lauantaina 1.2. klo 10-12 tai sunnuntaina 2.2. klo 9-11. Varaa paikkasi!

Majoittuminen tapahtuman aikana

Osallistujilla on mahdollisuus majoittua Scandic Helsinki Aviacongressissa sopimushinnalla 31.1.- 2.2.2020.

Huonehinnat

• 88 € / yhden hengen standard-huone / vuorokausi.
  • 98 € / kahden hengen standard-huone / vuorokausi.
  • Lemmikkimaksu 20 € / huone / vuorokausi.

Varaa huone tästä linkistä tai syötä koodi BSUO310120 Scandic-hotellien nettivarausjärjestelmään Scandicin sivuilla.
Huoneet ovat varattavissa sopimushinnalla aina 17.1.2020 asti.

Hotellin yhteystiedot

Puhelinnumero: 09 689 990 31
Sähköposti: aviacongress@scandichotels.com

Lisätiedot tapahtumaan liittyen: koiraexpo@kennelliitto.fi

Tervetuloa Agria KoiraExpoon!

KoiraExpo 2020 Facebook -tapahtumasivulta saat ajankohtaiset tiedot tapatumasta, liity seuraajaksi ja pysyt kärryillä.