Kennelliitto järjestää maanantaina 20.2. webinaarin, jossa Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtaja Kirsi Sainio kertoo Kennelliiton uudesta koirarekisteriohjeesta.

Kennelliiton koirarekisteriohje päivittyi vuoden 2023 alusta. Webinaarissa käsitellään 1.1.2023 voimaan tullutta uutta Kennelliiton koirarekisteriohjetta liittyen Kennelliiton koirarekisteriin.

Mikä koirarekisteriohjeessa on muuttunut ja miksi se on päivitetty. Asiasta luennoi Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtaja Kirsi Sainio. Webinaari on suunnattu kasvattajille ja rotuyhdistyksille, mutta siihen voivat ilmoittautua kaikki aiheesta kiinnostuneet. Webinaari on maksuton.

Lisätietoja ja uutisen 1.1.2023 voimaan tulleesta uudesta koirarekisteriohjeesta löydät tästä.

Webinaari pidetään maanantaina 20.2.2023 klo 18.00–20.00. Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on keskusteluosio, jossa syvennytään muutamiin aiheisiin tarkemmin. Webinaarin ja keskusteluosion juontaa Kennelliiton kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja Vesa Lehtonen.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään sunnuntaina 19.2.2023.

Lisätietoja ja ilmoittautumislinkin löydät täältä.

Lisätietoja webinaarista saat sähköpostitse osoitteesta koulutus@kennelliitto.fi