Kennelliiton nuorisotoiminta etsii innokkaita leiriohjaajia ja leirikouluttajia kesän 2019 nuorten kesäleirille. Lisätietoja leiristä löytyy täältä.

Kennelliiton Nuorten #laumassa 2019 leiri on tarkoitettu 12-17 -vuotiaille nuorille koiraharrastajille. Leiri järjestetään Wanhassa Karhumäessä Lapualla 24.-28.6.2019, leiriohjaajat ja -kouluttajat ovat paikalla 23.-29.6.2019. Haku leiriohjaajaksi ja leirikouluttajaksi alkaa 22.3.2019 ja päättyy 30.4.2019.

Leiriohjaajana ja -kouluttajana saat hienon kokemuksen lisäksi koko leirin ajalle majoituksen, täysihoidon ja vakuutuksen. Kulukorvauksena ohjaajille ja kouluttajille maksetaan lisäksi matkakorvaukset sekä päivärahaa vastaava korvaus.

Leiriohjaajien tehtäviin kuuluu nuorten ohjaaminen sekä leirin koirattomasta ohjelmasta vastaaminen. Leirikouluttajien tehtäviin kuuluu alkeistasoisten koulutusten vetäminen ja muusta koirallisesta ohjelmasta vastaaminen. Leiriohjaajilta ja -kouluttajilta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää ja kokemusta tai innostuneisuutta nuorten ohjaamisesta sekä koiran käsittelytaitoja. Ensiaputaidot katsotaan eduksi.Halutessaan voi hakea sekä leiriohjaajaksi että leirikouluttajaksi, hakulomakkeessa ilmoitetaan, kumpaan tehtävään hakee ensisijaisesti.

Valituille ohjaajille järjestämme maksuttoman koulutuksen 24.-26.5.2019 pääkaupunkiseudulla. Koulutusviikonlopun aikana osallistujat perehdytetään leiriohjaajien ja leirikouluttajien tehtäviin ja vastuisiin. Koulutusviikonlopun aikana käydään myös läpi leiriohjelmaa ja tutustutaan muihin ohjaajiin ja kouluttajiin.

Koulutusviikonloppuun osallistuminen on leiriohjaajana tai -kouluttajana toimimisen edellytys. Lopulliset valinnat leiriohjaajien ja -kouluttajien suhteen tehdään koulutusviikonlopun jälkeen. Koulutusviikonloppuun voit ottaa oman koirasi mukaan.

Leiriohjaajaksi ja -kouluttajaksi voi hakea sähköisellä lomakkeella:
Hae leiriohjaajaksi tästä
Hae leirikouluttajaksi tästä