Kansainvälinen Maailman Voittaja -näyttely järjestetään seuraavan kerran Euroopassa vuonna 2020. Näyttelyn järjestää Espanjan kennelliitto upeissa puitteissa Madridissa 23.-26.4.2020. Näyttelyn ilmoittautumis- ja online-tulospalvelun tuottavat Suomen Kennelliiton tytäryhtiöt Showlink Oy ja Prettybit Projects Oy. Suomen ja Espanjan kennelliittojen hallitusten puheenjohtajat sopivat asiasta FCI:n ylimääräisen yleiskokouksen yhteydessä Brysselissä 16.8.2018.

- Meille on suuri kunnia päästä jälleen tuottamaan näyttelypalvelut kansainvälisen kenneljärjestö FCI:n arvotapahtumaan. Olemme erittäin tyytyväisiä siitä, että espanjalaiset kollegamme luottavat suomalaiseen osaamiseen, ja voimme olla mukana tarjoamassa ammattimaisia, sujuvia näyttelypalveluita tämän ympäri maailmaa seuratun tapahtuman osallistujille ja seuraajille, sanoo Suomen Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen.

Suomalaista osaamista on hyödynnetty Maailman Voittaja -näyttelyissä Helsingissä vuonna 2014, Milanossa vuonna 2015 ja Leipzigissa vuonna 2017.

- Olen äärimmäisen iloinen ja ylpeä siitä, että Showlink Oy on valittu Maailman Voittaja -näyttelyn yhteistyökumppaniksi. Pääsemme jälleen kerran näyttämään suomalaista osaamista kansainvälisessä tapahtumasta. Showlinkin henkilökunnan monipuolinen osaaminen ja vahva sitoutuminen luo pohjan laadukkaiden näyttelypalveluiden tuottamiselle, iloitsee Showlink Oy:n toimitusjohtaja Johanna Tuomi.

- Otamme suurena luottamuksen osoituksena osaamistamme, tapahtumaan panostamistamme ja järjestelmiemme toimintavarmuutta kohtaan, että jälleen kerran meidän toteuttamamme järjestelmät ovat tuottamassa palveluita Maailman Voittaja -näyttelyssä. Jokainen kansainvälinen tapahtuma ja sitä varten tehtävä kehitystyö tuo uusia ajatuksia ja sitä kautta uusia ominaisuuksia järjestelmiin, jolloin parannuksia tulee myös kotimaassa käytettäviin palveluihin, sanoo Prettybit Projects Oy:n toimitusjohtaja Juha Tenhunen.

Harri Lehkonen
Hallituksen puheenjohtaja, Suomen Kennelliitto
harri.lehkonen@kennelliitto.fi
puh. 050 329 2188

Johanna Tuomi
Toimitusjohtaja, Showlink Oy
johanna.tuomi@showlink.fi
puh. 050 546 3040

Juha Tenhunen
Toimitusjohtaja, Prettybit Projects Oy
juha.tenhunen@prettybitprojects.fi
puh. 050 631 31

Kuvassa vasemmalta rahastonhoitaja Eduardo González Espanjan kennelliitosta, Suomen Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen, Espanjan kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Julián Hernández ja Suomen Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen.

Voit olla kiinnostunut myös näistä

Showlinksovellus
Uutta Showlink-mobiilisovellusta kokeiltiin Sawo Show’ssa Lue lisää
Suomenpystykorva kuvattavana