Suomen Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy tarjoaa Saksan kennelliiton käyttöön näyttelypalvelut ja sähköisen ilmoittautumis-, näyttely-, tulospalvelu- ja tulostallennusjärjestelmän Maailman Voittaja -näyttelyyn. Suomen Kennelliitto, Showlink Oy ja Saksan kennelliitto allekirjoittivat yhteistyösopimuksen 22. joulukuuta 2016. Saksan Maailman Voittaja -koiranäyttely järjestetään Leipzigissa 9.–12. marrask

Sähköinen järjestelmä on ollut käytössä jo Helsingin Maailman Voittaja 2014- ja Milanon Maailman Voittaja 2015 -näyttelyissä.

Aikaisempien näyttelyiden mallin mukaan myös Saksan Maailman Voittaja -näyttelyssä tulokset syötetään nettiin suoraan tablettitietokoneilla. Tämän nopean online-tulospalvelun avulla tuloksia voi tarkastella verkosta reaaliaikaisesti.

– Yhteistyön avulla voimme tarjota näytteilleasettajille modernin ja testatun ilmoittautumisjärjestelmän. Palvelu on kokonaisuudessaan erinomainen ja olemme onnellisia, että Suomen Kennelliitto on tukenamme, Saksan kennelliiton puheenjohtaja Leif Kopernik toteaa.

– Projekti tuo meille kansainvälistä näkyvyyttä. Järjestelmän käyttäminen Milanon Maailman Voittaja -näyttelyssä vuonna 2015 oli päänavaus ja yhteistyö Saksan kanssa luonnollinen jatke Showlinkin tarjoamille palveluille, sanoo Showlinkin toimitusjohtaja Johanna Tuomi.

Sähköisen järjestelmän on kehittänyt Kennelliiton toinen tytäryhtiö Prettybit Projects Oy. Prettybit Projectsin toimitusjohtaja Juha Tenhunen kertoo, että sähköinen järjestelmä taipuu hyvin ulkomaisiin projekteihin. Yhteistyö Saksan kanssa on merkittävä asia koko Kennelliitto-konsernille.

– Yhteistyö muiden kennelliittojen kanssa osoittaa, että olemme tehneet hyvää työtä järjestelmän kehittämisessä. Olemme iloisia siitä, että voimme auttaa Saksan kennelliittoa vuoden 2017 maailman näyttelyn toteuttamisessa, toteaa Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni.

Lisätietoja:

Suomen Kennelliitto ry