Kennelliiton Nuoret järjestää Ystäväni koira -kädentaitokilpailun nuorille syksyllä 2022. Kilpailun finaalityöt esitellään ja voittajat palkitaan joulukuussa Koiramessuilla.

Kennelliiton Nuorten Ystäväni koira -kilpailuun lähettämäsi työ voi olla piirustus, maalaus, taide-esine, käyttötavara, käsityö tai mikä tahansa muu itse omin käsin tekemäsi tuote, joka liittyy koiraystävääsi.

Kilpailusarjoja on neljä: alle 7-vuotiaat, 7-12-vuotiaat, 13-17-vuotiaat ja 18-25-vuotiaat. Esiraati valitsee lähetetyistä töistä 5 finalistia jokaisessa ikäryhmässä. Sen lisäksi esiraati myöntää 5 kunniamainintaa kussakin ikäryhmässä.  Finaalityöt tulevat esille 2.12.2022 Helsingin Messukeskuksessa pidettävän Koiramessut -tapahtuman perjantain nuorten GO HAU!- tapahtumaan, jonka kävijät äänestävät voittajat. Kunniamaininnan saaneet työt pääsevät myös esille Koiramessuilla. Finaalitöitä on esillä Koiramessujen ajan Kennelliiton Nuorten osastolla ja voittajien nimet julkaistaan lauantaina 3.12.2022.

Työt tulee toimittaa 30.10.2022 mennessä osoitteella:

Suomen Kennelliitto/ kädentaitokilpailu
Kamreerintie 8
02770 Espoo

Työhön on liitettävä tekijän tiedot: nimi, ikä, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite.

Samassa lähetyksessä voi olla useamman tekijän töitä eli esimerkiksi koululuokan kaikki työt voidaan lähettää kerralla.

Kilpailusivun löydät tästä.

Lisätietoa kilpailusta saat sähköpostitse: nuoriso@kennelliitto.fi