Kennelliiton Nuorten kesäleirille haetaan täysi-ikäisiä leiriohjaajia. Kesäleirille on myös vapaana muutama paikka ja jälki-ilmoittautuminen avataan myös tiistaina 21.3. klo 9:00.

Haluatko ohjaajaksi Kennelliiton Nuorten kesäleirille? Etsimme innokkaita ohjaajia Kennelliiton Nuorten vuoden 2023 kesäleirille, joka järjestetään 3.–7. heinäkuuta Koulutuskeskus Salpauksessa, Asikkalan kampuksella.

Leiriohjaajien tehtäviin kuuluu nuorten ohjaaminen ja eri koiraharrastuslajien kouluttaminen sekä leirien yleisestä järjestyksestä vastaaminen. Leiriohjaajalta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää ja kokemusta tai innostuneisuutta nuorten ohjaamisesta. Ensiaputaidot katsotaan eduksi. Ohjaajahaussa etusijalla ovat Salpausselän kennelpiirin alueen hakijat.

Valituille ohjaajille järjestetään maksuton koulutus 7.5. Lahdessa, missä perehdytään ohjaajan tehtäviin ja vastuisiin. Koulutuspäivään osallistuminen on leiriohjaajana toimimisen edellytys. Hakijoille ilmoitetaan valinnoista viikolla 15. Lisää leiriohjaajahausta voit lukea tästä.

Hae leiriohjaajaksi tästä. Leiriohjaajahaku aukeaa tiistaina 21.3. klo 9:00 ja päättyy 5.4.2023.

Leirille on vielä muutama paikka vapaana.

Kesäleirille on vielä muutama paikka vapaana. Leiri on tarkoitettu 12–17-vuotiaille (vuosina 2006–2011 syntyneille) nuorille. Tule mukaan tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa! Lue lisää leiristä tästä.

Leirin hinta on 150 euroa. Hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Leirille ilmoittautuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen. Jälki-ilmoittautumiseen pääset tästä. Jälki-ilmoittautuminen aukeaa tiistaina 21.3. klo 9:00 ja päättyy, kun paikat ovat täyttyneet, kuitenkin viimeistään 26.3.2023.

Lisätietoa leiristä:
nuoriso@kennelliitto.fi