Kennelliiton uuden koulutustilan osoite on Niittyrinne 2 A, 02270 Espoo. Toiminta siirtyi uusiin tiloihin 1. heinäkuuta 2019.

Tilan koko on 423 m², josta luentotilan osuus on noin 70 m². Tiloissa on minikeittiö, jossa on mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeittimet, termoskannut ja jääkaappi. Tiloissa on kaksi wc:tä.

Kennelliitto vuokraa koulutustilaa jäsenyhdistysten käyttöön

Klaukkalan tilan varaukset siirtyivät 1.7.2019 alkaen uuteen tilaan. Kaikille varauksia tehneille ilmoitetaan asiasta. Espoon koulutustila ei kuitenkaan sovellu koiranäyttelyn pitopaikaksi, joten kaikille niille, jotka ovat varanneet Klaukkalan näyttelykäyttöön on ilmoitettu asiasta.

Muut vuokraukset siirtyvät heinäkuun alusta (1.7. alkaen) uusiin tiloihin Espooseen. Jos vuokralainen on maksanut varausmaksun, se hyvitetään loppulaskussa, joka on uuden hinnaston mukainen.

Varausmaksua ei peritä, vaan tilavuokra laskutetaan kokonaisuudessaan vuokrauksen jälkeen. Laskutuksen hoitaa Showlink Oy.

Espoon koulutustila on ainoastaan koulutus- ja kurssitoimintaa varten. Luentotilaa ei myöskään voi vuokrata erikseen, eli samaan aikaan kun hallissa on vuokralaisia.

Jokaisen kuukauden 1. viikonloppu ja ti-to illat on varattu Suomen Kennelliitolle koulutuksiin.

Lisätietoja koulutustilasta ja koulutustilan varaukset:

Showlink, toimisto
Puhelin: 09 8873 0311
Sähköposti:
halli@showlink.fi

Lisää tietoa koulutustilojen vuokraamisesta saat täältä. Huom. sivun alaosasta löytyvät uuden koulutustilan tiedot.