Kennelliitto järjestää kasvattajailtoja eri puolilla Suomea

Kennelliiton kasvattajatoimikunnan järjestämissä kaikkien rotujen kasvattajille suunnatuissa kasvattajailloissa käsitellään monipuolisesti ajankohtaisia aiheita. Ensimmäinen kasvattajailta järjestetään Hyvinkäällä tiistaina 29.5.2018. Tämän jälkeen kasvattajailtoja järjestetään eri puolilla Suomea.

Vuoden 2018 teemana Kennelliiton toiminnassa on ”Kehittyvät verkkopalvelut koiran hyvinvoinnin ja koiraharrastuksen tukena”. Kasvattajat saavat illoissa tietoa Kennelliiton uusista sähköisistä palveluista kuten Omakoiran mobiiliversiosta ja sen käytöstä kasvattajan apuna, Jalostustietojärjestelmän päivityksestä ja oppimisympäristö Digitassuun lähitulevaisuudessa siirtyvistä kursseista.

Kasvattajailloissa keskustellaan myös Kennelliiton uusien sopimusten tilanteesta ja aikatauluista, DNA-tutkimusten tallennuksesta, polveutumisen varmentamisesta, pentueen rekisteröintiin liittyvistä aiheista, sekä kennelneuvonnasta.

Hyvinkään kasvattajailta järjestetään tiistaina 29.5.2018 klo 18.00-20.30. Paikkana on Hyvinkään kaupungintalon aula, Kankurinkatu 4-6. Ennakkoilmoittautumiset 23.5. mennessä: Aija Hauta-aho, aija.kennelneuvojaatgmail.com tai 050 438 6995.

Luumäen kasvattajailta järjestetään keskiviikona 13.6. (kellonaika varmistetaan pian). Paikkana on Suo-Anttilantie 1, Luumäki. Ennakkoilmoittautumiset: Anne Salonen, kymikennelneuvojaatgmail.com tai 050 5298337.

Tulossa olevat kasvattajaillat

Aika Paikkakunta
29.5. Hyvinkää
13.6. Luumäki
vk 31 tai 32 Kajaani
vk 31 tai 32 Suomussalmi
3.9. Kokkola
4.9. Seinäjoki
5.9. Jyväskylä
12.9. Lahti
18.9. Helsinki
27.9. Turku
2.10. Joensuu
17.10. Sastamala
23.10. Kuopio
24.10. Oulu
27.10. Rovaniemi
tulossa Maarianhamina

Kasvattajailtojen listaa päivitetään kevään aikana.

Kuva Hannu Huttu