Kennelliiton syysvaltuustoviikonloppu järjestetään Hanasaaren ruotsalais-suomalaisessa kulttuurikeskuksessa Espoossa 25.–26. marraskuuta. Valtuustoseminaari pidetään lauantaina ja varsinainen syyskokous sunnuntaina.

Kennelliiton valtuuston jäsenille on 1. marraskuuta lähetetty kutsut syksyn valtuustoseminaariin ja valtuuston kokoukseen. Kutsut on toimitettu sähköpostitse. Kokoukseen suositellaan ennakkoilmoittautumaan järjestelyiden sujuvuuden varmistamiseksi. Viimeinen ennakkoilmoittautumispäivä on maanantaina 20.11.2023.

Jos kokouskutsu ei ole löytänyt oikeaan osoitteeseen, kannattaa katsoa, ettei se ole mennyt roskapostikansioon. Valitettavasti etenkin Googlen gmail-postissa voi näin käydä. Jos kutsu ei ole tullut perille, kannattaa myös tarkistaa Omakoira-palvelusta, että sinne on varmasti merkitty oikea sähköpostiosoite.

Jos kutsua ei ole tullut, olethan yhteydessä osoitteeseen valtuusto@kennelliitto.fi.

Uusia jäseniä haetaan Kennelliiton hallitukseen ja eettiseen lautakuntaan

Kennelliiton valtuuston syyskokouksessa 26.11. valitaan kolme jäsentä Kennelliiton hallitukseen erovuoroisten jäsenten tilalle. Erovuorossa ovat Jussi Liimatainen, Risto Ylitalo ja kolmas paikka vapautui Vesa Lehtosen siirryttyä Kennelliiton hallintosihteeriksi.

Valtuusto valitsee tänä vuonna syyskokouksessa myös puheenjohtajan ja kuusi jäsentä Kennelliiton eettiseen lautakuntaan toimikaudelle 2024-2026.

Lue lisää ehdolle asettumisesta täältä.

Lauantain valtuustoseminaarin paneelikeskustelu striimataan Kenneliiton jäsenille

Kennelliiton jäsenten on mahdollista seurata lauantaina järjestettävää paneelikeskustelua live-lähetyksenä. Paneelikeskustelussa Kennelliiton hallituksen jäsen Molli Nyman haastattelee Kennelliiton hallitukseen ja eettiseen lautakuntaan ehdolle asettuneita. Live-lähetyksestä tulee lisää tietoa lähempänä tapahtumaa.

Valtuustoon liittyvät tiedustelut osoitteeseen valtuusto@kennelliitto.fi.

Voit olla kiinnostunut myös näistä

valtuuston kokous
Kennelliiton syysvaltuusto kokoontuu 25.-26.11.2023 – Uusia jäseniä haetaan Kennelliiton hallitukseen ja eettiseen lautakuntaan Lue lisää