Suomen Kennelliiton vuokrasopimus Kamreerintiellä Espoossa päättyy elokuussa 2024. Kennelliiton toimisto muuttaa ensi kesän aikana uusiin tiloihin Pitäjänmäelle Helsinkiin.

Kennelliiton toimisto on sijainnut Espoon keskuksessa osoitteessa Kamreerintie 8 vuodesta 1986 alkaen. Liitto myi vuonna 2021 pois osakkeensa Kamreerintien kiinteistöyhtiöstä ja toimii nyt tiloissa vuokralla.

Niin sanottuun Valimon kiinteistöön Pitäjänmäellä osoitteessa Valimotie 17–19 muuttaa toimiston 32 työntekijää. Kennelliiton käyttöön tulee Valimon kiinteistön kolmannesta kerroksesta noin 600 neliön kokoinen tila, joka remontoidaan toimiston tarpeisiin.

Valimotie 17-19_Keva toimitilat
Kuva: Keva toimitilat

Valimotiellä on varattavissa useita kokoustiloja ja auditorio Kennelliiton toimiston, hallituksen ja toimikuntien käyttöön. Rakennuksessa on myös varastotilaa toimistolle.

Tiedotamme tarkemmin muuton etenemisestä, kun tarkemmat aikataulut selviävät. Muutto ei vaikuta käytännössä Kennelliiton asiakaspalveluun, josta suurimman osan hoitaa liiton tytäryhtiö Showlink Oy.

Kennelliiton toimistossa hoidetaan muun muassa järjestön hallintoon ja päätöksenteon tukeen liittyviä asioita. Showlink Oy hoitaa koirien rekisteröintiin liittyvät asiat sekä kokeiden, kilpailujen ja koiranäyttelyiden tulosten tallentamisen. Showlinkillä on toimipisteet Leppäviralla ja Lanttikadulla Espoossa. Lanttikadun toimipisteessä sijaitsevat myös Showlinkin myymälä ja Suomen Kennelsäätiön kirjasto.

Lisätiedot:

Suomen Kennelliiton toiminnanjohtaja