Rally-tokon historian ensimmäiset Pohjoismaiden mestaruuskilpailut järjestetään Tanskassa 26.-27.10.2019.

Tämä on epävirallinen ennakkoilmoitus tulevista rally-tokon Pohjoismaiden mestaruuskilpailuista. Pohjoismaiden kennelunionin hallitus käsittelee asian virallisesti kokouksessaan helmikuussa 2019.

Koska Pohjoismaiden kennelunionin rally-toko-komissio aloitti työnsä vasta heinäkuussa 2018 ja kilpailun järjestäminen vaatii useiden dokumenttien kirjoittamista, päätöstentekoa ja prosessien luomista, kilpailuun liittyvä materiaali julkaistaan seuraavasti:

• helmikuu 2019: kilpailun säännöt, pohjoismaiset tehtäväkyltit ja niiden selitteet
  • toukokuu 2019: kilpailuohjeet.

Jokainen Pohjoismaa vastaa Pohjoismaiden mestaruuskilpailujen valintakriteerien määrittelystä oman maansa kilpailijoiden osalta. Suomi julkaisee valintakriteerit alkuvuodesta 2019.

Jos sinulla on kysyttävää vuoden 2019 Pohjoismaiden mestaruuskilpailuista, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen:

rally-toko@palveluskoiraliitto.fi.

Suomen Palveluskoiraliitton verkkosivut