Huhtikuussa käyttöön otetussa Omakoiran mobiilisovelluksessa näkyvät tuomari- ja toimitsijakortit ovat virallisia, eli ne vastaavat täysin perinteistä korttia. Mobiilisovelluksen kortilla voi todentaa pätevyytensä näyttelyissä ja kokeissa Suomessa.

Mobiilisovelluksen kortti on aina ajan tasalla, sillä tiedot henkilön pätevyydestä ja Kennelliiton jäsenyydestä päivittyvät sovellukseen Kennelliiton järjestelmistä. Jos tiedot pätevyydestä eivät näy sovelluksessa, kannattaa ottaa yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon, eli joko Kennelliittoon tai omaan kennelpiiriin.

Palveluskoiraliiton ja Agilityliiton ajantasaiset pätevyydet ovat myös tulossa Omakoiran mobiilisovellukseen myöhemmin.

Omakoiran mobiilisovelluksen voi ladata puhelimeen ilmaiseksi AppStore’sta tai Google Play’sta.

Lisätietoja sovelluksesta löytyy verkkosivuiltamme.

Voimassaolevat tuomari- ja toimitsijakortit löytyvät mobiilisovelluksen valikosta:

Omakoira-valikko
Toimitsijakorttimalli
Malli kehätoimitsijakortista

Voit olla kiinnostunut myös näistä