Puhelimessa mukana kulkeva jäsenpalvelu

Omakoira-mobiilisovellus on puhelimessa ja tabletissa toimiva Kennelliiton jäsenpalvelu, joka on osittain yhteneväinen Internet-selaimessa toimivan Omakoira-palvelun kanssa. Sovelluksesta löydät jäsentietosi, jäsenkorttisi, omistamiesi koirien tiedot sekä mahdolliset tuomari- ja toimitsijakorttisi. Sillä voit myös hoitaa monia koiriisi liittyviä asioita kuten tilata ja maksaa terveystutkimuslähetteitä sekä ilmoittaa itsesi koiran omistajaksi. Lisäksi se toimii Suomessa virallisena rokotustodistuksena koiranäyttelyissä ja kokeissa, jos rokotustiedot on kirjattu järjestelmään.

Omakoira-mobiilisovelluksessa voi ilmoittaa myös kadonneesta koirasta. Lue lisää ominaisuudesta täältä.

Omakoira-mobiilisovelluksen voit ladata App Storesta, Google Playstä tai Huawei AppGallery-sovelluskaupasta. Kirjautumiseen tarvitset Kennelliiton jäsennumeron sekä saman salasanan, jota käytät Omakoira-palvelussa.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt Omakoira-palvelun käyttäjäksi, voit tehdä sen osoitteessa www.omakoira.fi.

Ohjeet Omakoira-mobiilisovelluksen lataamisesta ja käytöstä löydät Kennelliiton YouTube-kanavalta.

Ongelmia Omakoira-mobiilisovelluksen käytössä?

Jos et ole aikaisemmin käyttänyt Omakoira-palvelua eikä sinulla ole tunnuksia, tilaa tunnukset rekisteröitymällä palveluun osoitteessa: www.omakoira.fi

Jos sinulla tulee ongelmia tai virhetilanteita sovelluksen käytössä, kerro niistä meille sähköpostitse osoitteeseen omakoira@kennelliitto.fi
Ilmoita viestissäsi:

• jäsennumerosi
  • mikä laite ja mikä käyttöjärjestelmäversio sinulla on (esim. iPhone 7, iOS 12.3)
  • missä toiminnossa tai tilanteessa ongelma ilmenee.

Jos ongelma liittyy käytettävyyteen, ulkoasuun tai muuhun vastaavaan jossain tietyssä tilanteessa, ongelmatilanteen selvittämistä helpottaa näytöltä otettu kuvakaappaus ja kuvan lähettäminen meille sähköpostin liitteenä.