Suomen Kennelliitto järjestää 8.-10.8.2025 kansainvälisen kennelunioni FCI:n Maailman Voittaja -näyttelyn Helsingissä. Näyttelyn verkkosivut on julkaistu tänään.

Messukeskuksessa Helsingissä järjestettävään näyttelyyn odotetaan tuhansia koiria, näytteilleasettajia ja vierailijoita ympäri maailman. Maailman Voittaja 2025 -näyttelyn lisäksi Messukeskuksessa järjestetään torstaina 7.8.2025 useita eri rotujen erikoisnäyttelyitä.

Näyttelyn verkkosivut löytyvät osoitteesta www.wds2025.fi. Aluksi sivuilla julkaistaan yleistä tietoa näyttelystä, näyttelypaikasta Messukeskuksesta sekä Helsingistä. Elokuu on Suomessa hyvää aikaa matkailijoille, ja näyttelyn toivotaan houkuttelevan vierailijoita tutustumaan Helsingin lisäksi myös muuhun Suomeen kauneimpaan kesäaikaan.

Näyttelyn tuomaritiedot julkaistaan joulukuussa 2023 Koiramessujen yhteydessä. Ilmoittautuminen näyttelyyn aukeaa myöhemmin.

PrimaDog on Maailman Voittaja 2025 -näyttelyn pääyhteistyökumppani

Kennelliiton yhteistyökumppani Maailman Voittaja 2025 -näyttelyssä on suomalaisen Prima Pet Premium Oy:n PrimaDog-tuotemerkki. Prima Pet Premium Oy on tamperelainen lemmikkieläinruokien valmistaja, maahantuoja ja tukkuliike.

- Olemme erittäin iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä kotimaisen yhteistyökumppanin kanssa, ja uskon, että myös Maailman Voittaja 2025 -näyttelyn näytteilleasettajat ja suuri yleisö arvostavat tätä, kertoo Kennelliiton hallituksen varapuheenjohtaja, näyttely- ja ulkomuototuomaritoimikunnan puheenjohtaja Kimmo Mustonen.

- PrimaDog lähtee innolla mukaan huikeaan Maailman Voittaja 2025 -näyttelyyn, ja toivottaa kaikki koirien ystävät lämpimästi tervetulleiksi, iloitsee markkinointijohtaja Tanja Yrjölä Prima Pet Premium Oy:stä.

Erikoisnäyttelyä torstaina 7.8.2025 ehtii vielä anoa

Moni rotujärjestö on jo ilmaissut kiinnostuksensa erikoisnäyttelyn järjestämiseen Maailman Voittaja 2025 -näyttelyn yhteydessä. Erikoisnäyttelyä voi anoa Kennelliitolta 23.6.2023 mennessä. Tietoa näyttelyiden anomisesta löytyy täältä.

Näyttelyssä eri FCI:n roturyhmät on jaettu arvosteltaviksi kolmena eri päivänä.

• Perjantaina 8.8. arvostellaan FCI:n ryhmät 3,9 ja 10.
  • Lauantaina 9.8. arvostellaan FCI:n ryhmät 2, 5 ja 6.
  • Sunnuntaina 10.8. arvostellaan FCI:n ryhmät 1,4,7 ja 8.

Seuraa uutisia näyttelystä myös uutiskirjeen ja Facebook-sivun kautta

Maailman Voittaja 2025 -näyttelystä kiinnostuneen kannattaa ilmoittautua näyttelyn verkkosivuilla uutiskirjeen tilaajaksi. Näyttelyllä on myös oma Facebook-sivu osoitteessa www.facebook.com/WDS2025Helsinki.

Näyttelyilmoittautumisia koskevat tiedustelut
Showlink Oy, arkisin klo 11–17