Haluatko olla mukana vaikuttamassa koiraharrastukseen ja sen tulevaisuuteen Suomessa? Haemme koulutus- ja tapahtumakoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen toimistoomme Espooseen.

Työhön kuuluu Kennelliiton toimiston järjestämien koulutusten ja kurssien koordinointi yhteistyössä eri osastojen kanssa. Koulutus- ja tapahtumakoordinaattori on myös mukana erilaisten tapahtumien ja messujen, kuten Suomen suurimman vuosittaisen koiratapahtuman Koiramessujen järjestelyissä. Hän hoitaa Kennelliiton toimiston ja toimihenkilöiden matkajärjestelyitä sekä kansainvälisten kokousten järjestelyitä Suomessa.

Etsimme tehtävään koulutus- ja tapahtumajärjestelyiden ammattilaista, joka viihtyy ajoittain kiireisessä työssä eikä kaihda haastaviakaan tilanteita.

Edellytämme hakijalta
- kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta ja kehittämisestä
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- kykyä toimia sekä itsenäisesti että tiimin jäsenenä.

Työkokemus vastaavista tehtävistä ja soveltuva koulutus sekä tehtävässä hyödyllinen kielitaito katsotaan eduksi.

Arvostamme oma-aloitteista, positiivista ja rakentavaa työotetta.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 14.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton kansainvälisten asioiden ja tapahtumaosaston osastopäällikkö Kirsi Salmijärvi, puhelin 09 8873 0237 (ei tavoitettavissa 5.-12.11.)

Työhaastattelut tehtävään aloitetaan marraskuussa aikana. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 129 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 146 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.