Haluatko olla mukana vaikuttamassa koiraharrastukseen ja sen tulevaisuuteen Suomessa? Haemme verkko-opetusmateriaalien tuottajaa määräaikaiseen työsuhteeseen toimistoomme Espooseen 1.1.-31.12.2019.

Verkko-opetusmateriaalien tuottaja toimii Kennelliiton IT-osastolla. Tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa verkkokursseja sekä verkko-opetusmateriaalia Kennelliiton oppimisympäristö Digitassuun. Verkko-opetusmateriaalien tuottaja myös kouluttaa Kennelliiton henkilöstöä ja toimihenkilöitä verkko-opetusmateriaalien tuottamiseen.

Etsimme henkilöä, jolle verkko-oppimisympäristöt ovat luontevia työkaluja. Hän osaa jakaa osaamistaan muille ja innostaa heitä hyödyntämään verkon mahdollisuuksia.

Edellytämme hakijalta
- Moodle-pohjaisen tai vastaavan verkko-oppimisympäristön tuntemusta
- kokemusta kouluttajana toimimisesta
- kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta ja kehittämisestä
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- kykyä toimia itsenäisesti.

Työkokemus vastaavista tehtävistä ja soveltuva koulutus katsotaan eduksi.

Arvostamme oma-aloitteista, positiivista ja innovatiivista työotetta.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 12.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton henkilöstöpäällikkö, IT-osaston päällikkö Jonna Päivike, puhelin 09 8873 0233.

Työhaastattelut tehtävään pidetään marraskuun aikana.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 129 vuotta. Liiton jäseninä on lähes 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 146 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Voit olla kiinnostunut myös näistä

lappalaiskoirat
Kennelliitto hakee aluekouluttaja- ja kasvattajakoordinaattoria Lue lisää