Kennelliiton yleiskokous pidetään sunnuntaina 27.11.2022 kello 10 alkaen Espoon Hanasaaren ruotsalais-suomalaisessa kulttuurikeskuksessa.

Kolmen vuoden välein kokoontuva yleiskokous on Suomen Kennelliiton korkein päättävä elin. Yleiskokouksessa päätetään Kennelliiton sääntöjen määräämistä periaatteellisista asioista, kuten Kennelliiton säännöistä, ja jäsenet valitsevat edustajansa Kennelliiton valtuustoon seuraavalle valtuustokaudelle.

Yleiskokoukseen voivat osallistua kaikki Kennelliiton henkilöjäsenet ja jäsenyhdistykset. Kokouskutsu on julkaistu Koiramme-lehdessä 7-8/2022, ja se löytyy myös Kennelliiton verkkosivuilta.

Vapaiden listojen ehdokkaat voivat toimittaa lyhyen esittelyn 13.11. mennessä

Jotta Kennelliiton jäsenillä olisi mahdollisuus saada etukäteen tietoa valtuustoon vapailta listoilta ehdokkaiksi asettuvista henkilöistä, voivat ehdokkaaksi asettuvat henkilöt toimittaa Kennelliittoon lyhyen esittelyn 13.11.2022 mennessä.

Jos olet asettumassa ehdokkaaksi vapailta listoilta, niin toimita meille seuraavat tiedot:

• kuka olet ja mitä teet
  • millaista osaamista tuot mukanasi Kennelliiton valtuustoon.

Voit liittää esittelyyn myös kuvasi. Tiedot toimitetaan osoitteeseen valtuusto@kennelliitto.fi.

Vapaiden listojen ehdokkaat esitellään Kennelliiton jäsenkirjeessä marraskuussa. Pidätämme oikeuden muokata ehdokkaiden esittelyt uutiskirjeessä yhtenäiseen muotoon.

Lisätiedot:

valtuusto@kennelliitto.fi