Haluatko tietoa rekisteröinnistä tai terveystutkimuksista? Onko sinulla asiaa jäsenyydestä? Keräsimme kesämuistioon tiedot palveluistamme lomakaudella. Monia jäsenasioita voit hoitaa itse Omakoira-palvelun kautta, nyt myös mobiilisti. Palvelemme myös puhelimitse ja sähköpostitse. Puhelinpalveluissamme on kesällä joitakin aikataulumuutoksia.

Kennelliiton Omakoira-palvelussa ja sen mobiilisovelluksessa voit hoitaa kätevästi, helposti ja nopeasti muutokset jäsentietoihisi ja voit tilata erilaisia Kennelliiton palveluja. Tietoa palvelusta ja siihen rekisteröitymisestä löytyy verkkosivuiltamme. Palvelua koskevia kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen omakoira@kennelliitto.fi.

Saamme Kennelliittoon jonkin verran palveluihin liittyviä yhteydenottoja myös Facebook-sivujemme kautta. Tämä ei ole paras tapa olla meihin yhteydessä palveluihin liittyvissä asioissa. Henkilötietoja tai Kennelliiton jäsennumeroa ei kannata lähettää meille Facebook-viestinä. Asioissa, joita ei voi hoitaa Omakoiran kautta, kannattaa olla meihin yhteydessä joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Kennelliiton puhelinpalvelut ja palveluiden sähköpostiosoitteet

Kennelliiton toimiston palvelut
Kennelliiton toimisto hoitaa jäsenasioita, Koiramme-lehden tilauksia ja osoitteenmuutoksia sekä terveystutkimuksiin ja jalostusasioihin, koiranpitoon ja kasvatukseen liittyviä asioita. Toimisto hoitaa myös näyttelyiden järjestämiseen ja ulkomuototuomareihin liittyviä asioita.

Verkkosivujemme yhteystiedoista löytyvät puhelinpalveluidemme numerot. Useille palveluille on oma numero ja sähköpostiosoite.

Terveystulosten puhelinpalvelu numerossa 09 8873 0341 on auki päivittäin kello 11-17. Kesä-heinäkuussa eläinlääkäritodistusten käsittelyaika on saapumisen jälkeen 3-4 viikkoa. Myös röntgenkuvien lausuntoajat voivat poiketa tavanomaisesta.

Showlink Oy:n palvelut
Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy:n kautta hoituvat näyttelytiedustelut, koiran rekisteröinti ja pentueiden rekisteröinti, koiran omistajailmoitukset ja -muutokset, kennelnimet, näyttelyiden tulostallennus ja valionarvot sekä silmälausuntojen tallennus. Tiedot Showlinkin puhelinpalveluista löytyvät verkkosivuiltamme.

Showlinkillä on toimipisteet Espoossa osoitteessa Lanttikatu 2 ja Leppävirralla osoitteessa Kievarinkatu 4. Molemmat toimipisteet ovat avoinna ma-pe kello 9–17.

Poikkeuksia palveluajoissa kesällä

Torstaina 21.6. puhelinpalvelumme sulkeutuvat jo kello 12 ja juhannusaattona Kennelliiton toimisto on suljettu.

Torstaina 26.7. osa puhelinpalveluistamme, eli rekisteröinti, jäsenasiat, neuvonta, terveystutkimukset ja yleinen palvelu numerossa 09 887 300 aukeavat vasta kello 12.

Voit olla kiinnostunut myös näistä