1.–4. heinäkuuta järjestettävän leirin jälki-ilmoittautuminen on auki 18.4. asti. Kennelliiton Nuorten kesäleiri järjestetään tänä vuonna 30. kerran.

Kennelliiton Nuorten kesäleiri kokoaa kasaan koirista ja koiraharrastuksista kiinnostuneet nuoret. Suositulle leirille jäi vielä muutama paikka vapaaksi, joten avaamme jälki-ilmoittautumisen niille halukkaille, jotka eivät ehtineet ilmoittautua varsinaisena ilmoittautumisaikana. Jälki-ilmoittautuminen on nyt auki ja sulkeutuu 18.4. Ilmoittautumaan pääset täältä.

Kennelliiton Nuorten vuoden 2022 kesäleiri järjestetään 1.–4. heinäkuuta leirikeskus Marttisissa, Virroilla Pirkanmaalla. Leirillä osallistujat pääsevät tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa! Harrastuslajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta. Leirille voivat osallistua 12–17-vuotiaat nuoret.

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1–9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille.

Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti, koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella. Leirin hinta on 150 euroa. Hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Leirille ilmoittautuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen.

Lisätietoa leiristä Kennelliiton verkkosivuilta: www.kennelliitto.fi/koiraharrastukset/nuorisotoiminta/nuorten-kesaleiri.