Kennelliiton Nuorten perinteinen kesäleiri järjestetään 3.-7. heinäkuuta. Tule tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa.

Vuoden 2023 nuorten kesäleiri järjestetään Koulutuskeskus Salpauksessa, Asikkalan kampuksella. Leiri on tarkoitettu 12-17 -vuotiaille (2011-2006 syntyneille) koirista kiinnostuneille nuorille. Leirillä nuoret pääsevät tutustumaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin, muihin koirista kiinnostuneisiin nuoriin sekä viettämään aikaa yhdessä koiran kanssa. Koiraharrastuslajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.

Leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka on leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1–9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille. Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti. Koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella.

Kesäleirin ilmoittautuminen aukeaa maanantaina 13.2. kello 9. Ilmoittautumisaika on 13.–28.2.2023. Leirin hinta on 150 euroa. Hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Leirille ilmoittautuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen.

Kesäleirin ajankohtaisimmat tiedot löydät täältä.