Kesän 2022 kesäleiri järjestetään 1.–4. heinäkuuta. Ilmoittautuminen leirille aukeaa perjantaina 11.3. kello 9.

Tule mukaan ikimuistoiselle kesäleirille

Kennelliiton Nuorten vuoden 2022 kesäleiri järjestetään 1.–4. heinäkuuta leirikeskus Marttisissa, joka sijaitsee Virroilla Pirkanmaalla. Koiramaisella kesäleirillä majoitutaan mökeissä ja jokaisena päivänä on luvassa rutkasti hauskaa ohjelmaa. Leiri on avoinna 12–17-vuotiaille nuorille. Tule mukaan tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa!

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1–9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille.

Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti, koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella. Leirin hinta on 150 euroa. Hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Leirille ilmoittautuvan nuoren tulee olla Kennelliiton jäsen.

Leirillä tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin. Lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta. Ilmoittautuminen kesän 2022 leirille avataan perjantaina 11.3.2022 kello 9. Ilmoittautumisaika on 11.3.–31.3.2022.

Lisätietoa leiristä ja ilmoittautuminen Kennelliiton verkkosivuilta: www.kennelliitto.fi/koiraharrastukset/nuorisotoiminta/nuorten-kesaleiri.

Ohjaajaksi kesäleirille?

Innokkaita leiriohjaajia haussa kesän 2022 leirille! Leiriohjaajien tehtäviin kuuluu nuorten ohjaaminen ja eri koiraharrastuslajien kouluttaminen sekä leirien yleisestä järjestyksestä vastaaminen. Leiriohjaajalta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää ja kokemusta tai innostuneisuutta nuorten ohjaamisesta. Ensiaputaidot katsotaan eduksi.

Valituille ohjaajille järjestämme maksuttoman koulutuksen 27.–29.5.2022 Marttisten leirikeskuksessa, jossa perehdymme ohjaajan tehtäviin ja vastuisiin. Koulutusviikonlopun aikana suunnittelemme leiriohjelmaa ja tutustumme muihin ohjaajiin. Koulutusviikonloppuun osallistuminen on leiriohjaajana toimimisen edellytys.

Leiriohjaajana saat hienon kokemuksen lisäksi majoituksen, täysihoidon ja vakuutuksen. Kulukorvauksena ohjaajalle maksetaan matkakorvaukset sekä päivärahaa vastaava korvaus.

Leiriohjaajien haku on auki 25.3.–6.4.2022. Linkki leiriohjaajien hakuun tulee Kennelliiton verkkosivuille: www.kennelliitto.fi/koiraharrastukset/nuorisotoiminta/nuorten-kesaleiri.

Lisätietoja:

Laura Jousi
Kennelliiton nuorisotoimikunnan esittelijä ja sihteeri
laura.jousi@kennelliitto.fi