Kennelliitto perii vuodesta 2023 alkaen kaikkien jäsenyhdistystensä jäsenmaksut suoraan yhdistyksiltä. Jotta jäsenmaksulaskut löytävät tiensä oikeaan osoitteeseen, kehotamme varmistamaan, että yhdistyksen yhteystiedot ovat ajan tasalla Omakoira-palvelussa.

Yhdistyksen, joka järjestää Kennelliiton alaisia kokeita, kilpailuita, testejä tai koiranäyttelyitä, on oltava Kennelliiton jäsen. Jäsenyys säilyy, kun jäsenmaksu maksetaan vuosittain.

Kennelliiton valtuusto on päättänyt, että ne jäsenyhdistykset, jotka ovat kennelpiirien jäseniä (rotuyhdistykset, rotukerhot ja harrastusyhdistykset), eivät enää maksa Kennelliiton jäsenmaksujaan kennelpiireille, vaan suoraan Kennelliitolle.

Jotta Kennelliitto voi ohjata jäsenmaksulaskut suoraan jäsenyhdistyksilleen, kehotamme huolehtimaan tammikuun 2023 loppuun mennessä siitä, että yhdistyksen yhteystiedot ovat ajan tasalla Omakoira-palvelussa. Vaihtoehtoisesti yhteystietojen päivitykset voi lähettää Kennelliittoon täyttämällä verkkosivuiltamme löytyvän toimintailmoituslomakkeen, ja lähettämällä sen täytettynä ja allekirjoitettuna joko pdf-muodossa tai kuvaliitteenä (jpg tai png) sähköpostilla osoitteeseen yhdistykset@kennelliitto.fi.

Kennelliiton jäsenmaksun määräpäivä riippuu siitä, milloin yhdistys on liittynyt Kennelliiton jäseneksi. Tämän tiedon  voi tarkistaa Omakoira-palvelun kautta.

Kennelliiton jäsenmaksua ei voi maksaa Omakoira-palvelussa, vaan se maksetaan laskulla. Jäsenyhdistyksen jäsenmaksu on 40 euroa vuonna 2023.

Lisätiedot:

yhdistykset@kennelliitto.fi