Kaikki aiheista kiinnostuneet ovat tervetulleita osallistumaan etäkoulutuksena järjestettävälle jalostusneuvojien peruskurssille 4.5.11.2023.

Luennoilla käydään läpi koirien jalostukseen ja kasvatukseen liittyviä aiheita erityisesti jalostusneuvojia ja jalostustoimikuntien näkökulmaa ajatellen. Kuluvana vuonna on mm. päivitetty useita Kennelliiton jalostukseen liittyviä ohjeita ja perustettu uusi roturisteytysrekisteri. Kurssilla käydään läpi myös silmäsairauksien ajantasaisia suosituksia, jalostustoimikuntien tehtäviä ja luonteen jalostamista.

Etäkoulutukseen osallistutaan tietokoneen tai mobiililaitteen nettiselaimella, eli erillisten sovellusten lataamista ei vaadita. Luennoitsijoile on mahdollista esittää kysymyksiä chatin välityksellä.

Viikonlopun hinta Kennelliiton jäsenille on 45 €, ei-jäsenille 65 €. Hinta sisältää luennot sekä katseluoikeuden tallenteisiin 30 päivää tapahtuman jälkeen. Katsottavaksi tulevat tallenteet varmistuvat myöhemmin. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.11.2023.

Katso tarkempi ohjelma ja aikataulut sekä ilmoittaudu mukaan tapahtumasivun kautta.