Suomen Kennelliitto on mukana kansainvälisessä International Partnership for Dogs (IPFD) -organisaatiossa, joka työskentelee koirien terveyden ja hyvinvoinnin kehittämiseksi. Organisaatio hakee nyt uutta toimitusjohtajaa.

IPFD ylläpitää verkossa  DogWellNet-sivustoa. Sivustolle tuotetaan ja kerätään tietoa, linkkejä ja dokumentteja eri puolilla maailmaa koirien terveyden ja hyvinvoinnin eteen tehdystä työstä. Tarkoituksena on tuoda näiden aiheiden parissa työskentelevät ihmiset lähemmäs toisiaan sekä hyötyä muualla hyväksi koetuista käytännöistä ja työkaluista.

Kansainvälisessä IPFD-yhteistyössä ovat mukana Suomen, Ruotsin, Norjan, Saksan, Ranskan, Alankomaiden, Irlannin, Englannin ja Kanadan kennelliitot sekä Agria Eläinvakuutus, Royal Canin ja Mars Petcare. IPFD:llä on myös useita yhteistyökumppaneita muun muassa eläinten terveydenhuollon ja tutkimuksen piiristä.

IPFD:n toimitusjohtajan tehtävä on osa-aikainen. Toimitusjohtaja vastaa kaikesta organisaation toiminnasta. Lisätietoa tehtävästä ja siihen hakemisesta saa täältä:

Toimitusjohtajan tehtävään voi hakea 15.4.2022 saakka.

IPFD DogWellNet

Voit olla kiinnostunut myös näistä

tyttö ja koira
DogWellNet - kansainvälistä yhteistyötä koirien terveyden ja hyvinvoinnin parantamiseksi Lue lisää