Ilmoittautuminen Kennelliiton Järjestöpäivään lauantaina 4.2.2023 on avattu. Järjestöpäivään voi osallistua paikan päällä Vantaalla tai verkossa tapahtuma-alustalla.

Järjestöpäivä on suunnattu Kennelliiton jäsenyhdistyksille. Tarjolla on tietoa yhdistystoiminnan tueksi sekä ajankohtaista tietoa mm. eläinten hyvinvointilaista, yhdistysten verotuksesta ja Kennelliiton tietojärjestelmien kehittämisestä. Päivän päättää Kennelliiton hallituksen paneeli.

Tapahtumapaikka on hotelli Scandic Helsinki Aviacongress. Vaihtoehtoisesti Järjestöpäivään voi osallistua etäyhteydellä verkossa. Tapahtuma on maksullinen. Osallistuminen paikan päällä maksaa 60 euroa sisältäen lounaan ja kahvit. Etäosallistuminen maksaa 30 euroa.

Lisätietoja tapahtumasta sekä ilmoittautuminen löytyy Järjestöpäivä-sivulta.