Tervetuloa Agria KoiraExpoon Scandic Helsinki Aviacongressiin Vantaalle 2. – 3.2.2019. KoiraExpo on Kennelliiton vuosittain järjestämä koulutus- ja luentotapahtuma kaikille kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille sekä Kennelliiton jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan monipuoliseen tapahtumaan, jossa kuulet ajankohtaista asiaa koirista ja yhdistystoiminnasta. Ilmoittautuminen KoiraExpoon päättyy 13.1.2019.

Luennoilla kuullaan esimerkiksi puheenvuoroja liittyen koiran terveyteen, jalostukseen sekä koulutukseen.

Lauantaina yhdistystoimijoille on tarjolla luentoja liittyen viestintään, aiheina esimerkiksi lehtitaitto, kirjoittaminen sekä sosiaalinen media.

Lauantain pääpuhuja Tom Pöysti antaa käytännön eväitä, kuinka jokainen meistä voi kehittää itseään. Puhuja-alan pioneeri Tom Pöysti on suomalaisen työhyvinvoinnin ja elämänilon eheyttäjä. Agria Eläinvakuutuksen luento urheilevan koiran tyypillisimmistä vammoista kuullaan myös lauantaina.

Sunnuntaina kuullaan muun muassa Saila Tykkyläisen luento, joka tarjoaa vinkkejä yhteisten ongelmien ratkomiseen mahdollisimman tehokkaasti. Prettybit Projects Oy:n toimitusjohtaja Juha Tenhunen on paikalla kertomassa Kennelliiton jalostustietojärjestelmän uudistuksista.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Tarkemman ohjelman ja tietoja majoittumisesta näet täältä.

Tervetuloa Agria KoiraExpoon!

Lisätietoja: koiraexpo@kennelliitto.fi

KoiraExpo 2019 Facebook-tapahtumasivulta saat ajankohtaiset tiedot tapatumasta.