Monille Agria KoiraExposta on muodostunut perinne, jossa pääsee tapaamaan koiraharrastustuttuja eri puolilta maata, vaihtamaan kuulumisia ja verkostoitumaan. Kaikille yhteisten keynote -puheenvuorojen lisäksi tapahtumassa voi perehtyä syvällisemmin oman kiinnostuksen kohteena oleviin aiheisiin aina yhdistystoiminnan kiemuroista koiran terveyteen ja hyvinvointiin ja koiran koulutuksesta koiraharrastustoiminnan viestintään. Agria KoiraExpossa pääsee myös tutustumaan Kennelliiton tietojärjestelmien ja sähköisten palveluiden kehitykseen. Pääkaupunkiseudulla järjestettävä tapahtuma on maksullinen. Osallistujat saavat käyttöönsä monipuolisen tietopaketin tapahtuman esityksiä.

Agria KoiraExpo järjestetään Vantaalla Scandic Helsinki Aviacongress -hotellissa 2.–3.2.2019.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 13.1.2019

Viikonlopun ohjelma sisältää monipuolisia ja mielenkiintoisia luentoja kahden päivän ajan. Tutustu Agria KoiraExpon ohjelmaan.

Monipuoliset luennot tarjoavat ajankohtaista asiaa koiriin, koirien terveyteen ja yhdistystoimintaan liittyen. Lauantain pääpuhuja Tom Pöysti antaa käytännön eväitä, kuinka jokainen meistä voi kehittää itseään. Puhuja-alan pioneeri Tom Pöysti on suomalaisen työhyvinvoinnin ja elämänilon eheyttäjä.

Sunnuntaina kuullaan mm. Saila Tykkyläisen luento, joka tarjoaa vinkkejä yhteisten ongelmien ratkomiseen mahdollisimman tehokkaasti. Prettybit Projects Oy:n toimitusjohtaja Juha Tenhunen on paikalla kertomassa Kennelliiton jalostustietojärjestelmän uudistuksista.

Agria KoiraExpon hinnat:
la 2.2.2019 osallistuminen 75 € / hlö
su 3.2.2019 osallistuminen 75 € / hlö
la JA su 2.-3.2.2019 osallistuminen 130 € / hlö

Hinnat sisältävät koulutuksen sekä aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Lauantaina 2.2.2019 järjestetään klo 19 alkaen yhteinen iltatilaisuus hotellin ravintolassa. Iltatilaisuuden hinta on 60 € / henkilö

Majoitusta varten on varattu huoneita koulutuspaikan yhteydessä sijaitsevasta Scandic Helsinki Aviacongress hotellista. Osallistujat varaavat majoituksen itse suoraan hotellista Scandic Helsinki Aviacongress puh. 09 6899 9031 tai sähköpostitse aviacongress(at)scandichotels.com

Mainitse varatessasi tunnus ”KOIRAEXPO 2019”. Majoitusvaraukset tulee tehdä 10.1.2019 mennessä.

Majoitushinnat:
1-hengen huone 85,- / vrk
2-hengen huone 95,- / vrk
Lemmikkilisä 10,- / huone / vrk

Ilmoittautumisiin tai ohjelmaan liittyviä kysymyksiä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen: koiraexpo@kennelliitto.fi