Kennelliiton kasvattajatoimikunta järjestää tammikuussa kolme etäluentoa eli webinaaria kasvattajille. Luennoille ovat tervetulleita mukaan myös kaikki muut aiheista kiinnostuneet Kennelliiton jäsenet. Luennot ovat maksuttomia.

Olemme avanneet ilmoittautumisen tammikuun kasvattajawebinaareihin. Luennoille ilmoittaudutaan Kongressi-ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Jokaiseen webinaariin ilmoittaudutaan oman linkin kautta. Avaathan vain yhden ilmoittautumislomakkeen kerrallaan. Sulje selaimen ikkuna ilmoittautumisten välillä tai poistu kokonaan mobiililaitteen selaimesta, jos ilmoittautumislomake ei aukea.

Luennoista tehdään tallenteet, joten mukaan kannattaa ilmoittautua, vaikka luentoa ei ehtisikään kuunnella suorana. Tallenteet ovat katsottavissa vain luennoille ilmoittautuneille.

12.1. klo 18: Nartun kiimakierto, synnytys ja pentujen kehitys

ELL Nina Mahlanen

Luennolla käydään läpi nartun kiimakierto, synnytys ja pentujen kehitys ongelmineen.

Ilmoittautuminen 10.1. mennessä.

19.1. klo 18: Koiraharrastajasta koirankasvattajaksi

Kennelliiton kasvattajatoimikunnan jäsen Vesa Lehtonen

Luennolla kerrotaan siitä, mitä kaikkea koirankasvattajaksi ryhtyminen vaatii, ja mitä kasvatustyössä tulee ottaa huomioon.

Ilmoittautuminen 17.1. mennessä.

26.1. kl. 18: Från hundentusiast till hunduppfödare

Hunduppfödare Kaisa Metteri-Gold

Föreläsningen handlar om vad som krävs för att bli hunduppfödare och vad man ska ta hänsyn till i avelsarbetet.

Anmäl dig senast 24.1.

Ilmoittaudu mukaan täällä >