Saimme paljon hyvää palautetta jäsenillemme suunnatusta webinaarista. Koska moni toivoi, että voisi vielä ilmoittautua mukaan, niin avaamme ELT Thomas Grönthalin seminaarin tallenteen katsottavaksi vielä uuden ilmoittautumisen kautta. Ilmoittaudu 7.12. mennessä. Tallenne on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan päästäksesi katsomaan ELT Thomas Grönthalin webinaarin tallennetta. Saat katselulinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ilmoittautumisen päätyttyä.

Thomas Grönthal

”Aseptinen omatunto” eli miten ehkäistä infektioiden syntyä, ELT Thomas Grönthal

Mitkä tarttuvat taudit uhkaavat koiraani näyttelyissä, entä astutusreissussa tai ihan kotioloissa? Luennolla käsitellään koiran yleisimpiä tartuntatauteja, niiden leviämistä, sekä leviämisen ehkäisemistä erityisesti koirankasvattajan näkökulmasta.

Luennoitsijasta:

Thomas Grönthal toimii kliinisenä opettajana ja Keskuslaboratorion johtajana Helsingin yliopiston Eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa. Hän työskentelee kliinisen diagnostiikan, antibioottiresistenssin tutkimuksen ja tautivastustuksen parissa. Hän väitteli metisilliini-antibiootille vastustuskykyisen Staphylococcus pseudintermedius -bakteerin epidemiologiasta Suomessa vuonna 2017, ja valmistui samana vuonna tarttuvien eläintautien erikoiseläinlääkäriksi. Hän on lisäksi Ruokaviraston pysyvän mikrobilääketyöryhmän jäsen.

Ilmoittautuminen 7.12. mennessä täällä.

Marraskuun luentojen esittelyt

Vesa Väkeväinen

PERUTTU 26.11. klo 18: Näkövammaisten Liitto ry:n Opaskoirakoulun toiminta, Vesa Väkeväinen

Luennoitsija on estynyt pitämään luentoa. Valitettavasti joudumme perumaan webinaarin.  Pahoittelemme tilannetta. Pyrimme järjestämään tämän webinaarin ensi vuonna.

Luennolla kerrotaan Opaskoirakoulun kokonaisvaltaisesta toiminnasta, joka pitää sisällään muun muassa opaskoirien jalostamisen, kasvatuksen, kouluttamisen ja hoitokotien valinnan sekä näkövammaistyön.

Luennoitsijasta:
Vesa Väkeväinen on Opaskoirakoulun toiminnan pitkäaikainen asiantuntija. Hän on työskennellyt Opaskoirakoululla 36 vuotta, josta 16 vuotta kouluttajana ja sen jälkeen 19 vuotta kennelvastaavana. Hän on toiminut Opaskoirakoulun johtajana tammikuusta 2020 alkaen.

Ilmoittautumisaika on päättynyt.

Luentojen tallenteet ovat katsottavissa luennoille ilmoittautuneille.