Toimitko vapaaehtoistehtävissä? Haluaisitko kirjoittaa vapaaehtoistoiminnasta Kennelliiton kohtaamisten teemavuoden blogiin?

Etsimme vapaaehtoistehtävissä toimivia koiraihmisiä kirjoittamaan kohtaamisista vapaaehtoistoiminnassa.

Tämä vuosi on Kennelliiton toiminnassa kohtaamisten teemavuosi. Rakennamme hyviä kohtaamisia koiraharrastajien kesken eri tilanteissa ja foorumeilla. Teemavuoden aikana haluamme myös tuoda esille erilaisia näkökulmia koiraharrastukseen ja kohtaamisiin.

Onko sinulla mielessä jokin iloinen tai opettavainen kohtaaminen vapaaehtoistoiminnassa? Tai onko sinulla näkemyksiä siitä, miten hyviä kohtaamisia voidaan rakentaa vapaaehtoistoiminnassa? Oivaltavat, hyvien kohtaamisten rakentamista edistävät blogikirjoitukset ovat tervetulleita verkkosivuillemme.

Jos kiinnostuit, niin ole meihin yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi . Maksamme julkaistuista blogikirjoituksista kirjoituspalkkion.