Evidensia Eläinlääkäripalvelut ja Suomen Kennelliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen Kennelliiton joulukuisen messu- ja näyttelytapahtuman Koiramessujen 2018 eläinlääkäripalveluista. Evidensialla on myös oma osasto Koiramessuilla.

Olemme Kennelliitossa tyytyväisiä siihen, että koirien hyvinvoinnin kannalta erittäin tärkeät eläinlääkäripalvelut Koiramessuille tuottaa jo viidettä kertaa sama yhteistyökumppani, toteaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen.

Olemme tietysti innoissamme ja otettuja voidessamme olla jälleen mukana vuoden tärkeimmässä koiratapahtumassa. Kokemuksemme tapahtumasta ovat erittäin positiivisia, ja on mukava päästä tapaamaan koiranomistajia ja kasvattajia ympäri Suomen ja ulkomailta. Haluamme puolestamme toivottaa kaikki messuvieraat tervetulleeksi Koiramessuille ja osastollemme tapaamaan eläinlääketieteen asiantuntijoitamme, sanoo Evidensia Eläinlääkäripalveluiden markkinointi- ja viestintäjohtaja Inka Saxholm.

Evidensia Kennelliitto
Vasemmalta Kirsi Salmijärvi, Evidensian markkinointi- ja viestintäjohtaja Inka Saxholm sekä Markku Mähönen.

Suomen Kennelliitto
Markku Mähönen, toiminnanjohtaja
markku.mahonen@kennelliitto.fi

Voit olla kiinnostunut myös näistä