- Koin, että aikani koiranäyttelypalveluiden tarjoajana on ohi. Siksi tuntui luontevalta myydä yritystoiminta Showlinkille, jonka ammattitaidon varaan on helppo luottaa omat asiakkaansa, kertoo Grafibopin Seppo Rintalahti.

Showlink ja Grafibop ovat työskennelleet vuosia rinnakkain Suomen koiranäyttelymaailmassa toistensa ammattitaitoa ja osaamista kunnioittaen. Showlinkin toimitusjohtaja Johanna Tuomi iloitsee toteutuneesta kaupasta ja uusista mahdollisuuksista, joita se tuo tullessaan.

- Toivomme voivamme laajentaa asiakaskuntaamme tämän kaupan myötä. Tänä vuonna Showlink Oy on tuottanut näyttelypalveluita yhteensä 129 koiranäyttelylle, joista 23 oli kansainvälisiä näyttelyitä, hän kertoo. Suomessa järjestettiin tänä vuonna kaikkiaan 314 koiranäyttelyä.

- Olemme kehittäneet voimakkaasti näyttelypalveluita viime vuosina yhteistyössä PrettyBit Projects Oy:n kanssa. Näyttelyjärjestelmässämme on mahdollisuus näyttelytulosten on line -tallennukseen ja myös sähköisten arvosteluiden kirjoittamiseen. Nämä mahdollisuudet ovat kaikkien Showlinkin palveluita käyttävien näyttelytoimikuntien käytössä.

Grafibop on tänä vuonna tuottanut näyttelypalveluita muun muassa Kouvolan, Heinolan ja Porvoon kaikkien rotujen näyttelyiden näyttelytoimikunnille sekä Haminan, Imatran, Janakkalan ja Lahden, kansainvälisten näyttelyiden näyttelytoimikunnille. Lisäksi Grafibop on tuottanut palveluita useiden ryhmä-, erikois- ja pentunäyttelyiden näyttelytoimikunnille. Kaupasta on oltu henkilökohtaisesti yhteydessä kaikkiin Grafibopin asiakkaisiin.

Lisätietoja:

Petra Sankelo