Junior handler koulutus

Junior handler koulutukseen otetaan 30 nuorta ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutukset järjestetään Lägi Areenan koiraurheiluhallilla sekä Kennelliiton Klaukkalan hallilla. Viikonlopun aikana majoitutaan Hotelli Korpilammella.

Koiran tulee olla vähintään 9 kk ikäinen ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Rokotustodistukset tarkastetaan paikan päällä. Koiralla täytyy ehdottomasti olla mukana metallinen näyttelyhäkki tai pienillä koirilla muovinen kuljetusboksi. Rokotustodistukset ja häkit tarkastetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Taulukkotyylit
Lorem ipsum dolor sit amet Consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut
Labore et dolore magna aliqua Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut
Aliquip ex ea commodo Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur
Excepteur sint occaecat Cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Junior handler -valmennusviikonlopussa on käytännön harjoituksia ja luentoja. Kouluttajina toimivat mm. Juha Palosaari, Carina Kitti, Hilde-Marie Fredriksson, Katriina Mäenpää ja mentaalivalmentaja Anne Talvitie.

Taulukko ilman header Lorem ipsum dolor sit amet

Valmennusviikonlopun hinta on 150 €. Ilmoittautuminen edellyttää osallistujan henkilökohtaista Kennelliiton jäsenyyttä, vanhempien jäsenyys ei siis riitä. Hinta sisältää koulutuksen, majoituksen 2 hengen huoneessa, ruokailut ja kuljetukset majoituspaikan ja hallin välillä.
Valmennusviikonlopun aikana Kennelliiton edustajien ottamia valokuvia julkaistaan Koiramme -lehden lisäksi mahdollisesti myös Kennelliiton sosiaalisessa mediassa. Jos et halua, että kuviasi julkaistaan, ilmoita siitä kirjallisesti Kennelliittoon ennen tapahtumaa.
Ilmoittautuminen on sitova ja maksu suoritetaan verkkopankissa ilmoittautumisen yhteydessä.

Muutokset kouluttajavaihdoksiin pidätetään.

Ilmoittaudu valmennusviikonloppuun

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 25.2.2017!

PERUUTUSEHDOT:
Peruutustapauksissa ilmoittautumismaksu palautetaan lääkärin- tai eläinlääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja:
Suomen Kennelliitto ry.