RSS-syötteen käyttö

RSS-syötteen idea on, että sen tilaamalla käyttäjän ei tarvitse käydä lukemassa päivityksiä verkkosivuilta. RSS-syöte tilataan painamalla oranssia RSS-syötteen tunnusta, joka löytyy esimerkiksi eläinlääkäreille suunnattujen Uutisia ja ajankohtaista -kohdan oikeasta ylälaidasta.

RSS-syötteen tilaamisessa on selainkohtaisia eroja. Esimerkiksi Mozillalla syötteen voi tilata Outlook-sähköpostiin, jolloin tieto uusista päivityksistä tulee sähköpostina. Syötteen voi tilata myös selaimen kirjanmerkkeihin ’’Live-kirjainmerkit”, jolloin uutiset löytää listauksena kirjanmerkeistä. Selain päivittää kirjanmerkkejä automaattisesti, jolloin tilaaja näkee, mitä uutta sisältöä uutisiin on tullut viimeisimmän käyttökerran jälkeen menemättä itse sivustolle.

Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri voi ilmoittautua auskultaatioeläinlääkärien listaan

Jos olet pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri ja haluat nimesi ja toimipaikkasi auskultaatioeläinlääkärien listaan Kennelliiton nettisivuille, lähetä pyyntö sähköpostilla osoitteeseen katariina.maki@kennelliitto.fi.

Kennelliiton uutta sydänohjetta aletaan soveltaa kesäkuun alussa. Lisätietoja sydäntutkimuksista täältä.