Päivän paras veteraani oli Marja Kuivaksen suomenajokoira Kahvanahon Mehtätähti. Parhaan veteraanin valitsi Saija Juutilainen.  Paras kasvattajaryhmä oli Annika Wirma-Fagerlundin afgaaninvinttikoiraryhmä Pramya, tuomarina Tapio Eerola.

Näyttelyssä valittiin myös paras kotimaista rotua edustava koira. Se oli Raili Ojanperän suomenlapinkoira Jehnajan Tumpelo. Voittajan valitsi Kari Järvinen.

Voittaja Puppy Show’n paras koira oli Tatiana Kapstovan musta kääpiösnautseri Dreamkiss Specially For You. Voittajakoiran valitsi Kirsti Louhi.

Voittaja 2017 -näyttelyyn osallistui noin 7600 koiraa ja Voittaja Puppy Show’hun lähes 900 pentua.

Sankarikoirat ja Vuoden koirat palkittiin

Kennelliiton nimeämät 18 Sankarikoiraa palkittiin juhlavasti Koiramessujen Areenalla. Palkinnot sankareille luovuttivat Helsingin apulaispormestari Pia Pakarinen ja Kennelliiton valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen. Lisäksi 21 koiraa sai kunniamaininnan.

Vuoden 2017 koiranäyttelyissä parhaiten menestyneet koirat palkittiin Voittaja 2017 -näyttelyn loppukilpailujen yhteydessä. Vuoden näyttelykoira on Molli Nymanin, Juulia Salosen ja Tuulikki Tammiala-Salosen sileäkarvainen kettuterrieri Texforrier Worth It. Vuoden veteraani Tarja Salon tiibetinterrieri Fabulous Teddy’s Daniel Wanderer. Vuoden kasvattaja on englanninspringerspanieleita kennelnimellä Adamant’s kasvattava Tarja Hovila.

Junior handlereiden Suomenmestaruuskilpailun voitti Tinja Huikuri. Voittajan valitsi Anna-Bella Halttunen.

Kaikki Voittaja 2017 -näyttelyn tulokset löytyvät täältä ja Voittaja Puppy Show’n tulokset täältä.